Lapkritį „YouTube“ reklamų blokavimo metodai iš eksperimentinės stadijos buvo perkelti į visišką visuotinį bandymą ir buvo stengiamasi padaryti taip, kad platformos naudotojai negalėtų išvengti reklamų arba užsisakytų „YouTube Premium“.
Iš pradžių „YouTube“ iškylančiaisiais langais įspėjo žmones, kad naudojant reklamų blokatorius pažeidžiamos paslaugos teikimo sąlygos, ir privertė juos išjungti programinę įrangą, nes kitaip nebeveikė video užkrovimas.
Akivaizdu, kad kampanija buvo veiksminga, nes po „YouTube“ draudimo reklamos blokatorių pašalinimo atvejų padaugėjo. Tačiau bendrovė norėjo rasti daugiau būdų, kaip paskatinti naudotojus žiūrėti jų reklamas arba užsisakyti prenumeratą, todėl, aptikusi reklamos blokatorių, platforma pradėjo tyčia maždaug penkioms sekundėms atidėti vaizdo įrašų įkėlimą. „YouTube“ patvirtino, kad ši „neoptimali žiūrėjimo“ patirtis buvo reklamos blokavimo aptikimo rezultatas.
Pastaruoju metu vėl pasirodė skundai, kad lėtai veikia „YouTube“, bet sulėtėjimo priežastis yra kiek kitokia nei seniau. Atrodo, kad „YouTube“ sulėtėjimo problemos turėjo įtakos tik „Adblock“ / „Adblock Plus“ naudotojams, dėl programinės įrangos klaidos. Kūrėjai žadą kuo greičiau išleisti pataisymą. Kiti reklamų blokatoriai, pavyzdžiui, „uBlock Origin“, panašių problemų neturi.