Išsiaiškinta interneto pokalbių programos „Skype“ gedimo priežastis. Oficialiame bendrovės pranešime teigiama, jog programinės įrangos klaidas, beveik 3 dienoms sutrikdžiusias visos „Skype“ sistemos darbą, sukėlė „Microsoft“ programinio paketo atnaujinimas.
Gedimas „Skype“ sistemoje atsirado rugpjūčio 16 d. Dėl jo prie šios populiarios interneto pokalbių programos negalėjo prisijungti didelė dalis „Skype“ vartotojų. Skelbiama, kad jų skaičius galėjo siekti 220 mln. Kompanija krizės pradžioje pranešė, kad problema turėtų būti išspręsta per 12-24 val., tačiau jos pašalinimas užtruko keletą parų.
„Skype“ atstovų teigimu, programos gedimą sukėlė bendrovės „Microsoft“ programinės įrangos atnaujinime įsivėlusi klaida. „Dabar galime drąsiai teigti, jog mūsų programa tikrai netapo jokios kibernetinės atakos auka, o visi „Skype“ vartotojų duomenys yra visiškai saugūs. Gedimas programoje atsirado atnaujinus duomenų apsaugai skirtą „Microsoft“ programinės įrangos paketą, sukėlusį sistemos perkrovą. Dabar visos algoritmo klaidos ištaisytos“, - teigia bendrovės atstovas Villu Arakas.
„Skype“ atstovas nepatvirtino, kad ateityje panašių sistemos perkrovų tikrai bus išvengta, tačiau patikino, kad net tuo atveju, jei klaidos programos algoritme pasikartos, „Skype“ darbas nenutrūks.