Norėdama atkalbėti naudotojus nuo reklamos blokatorių naudojimo „YouTube“ platformoje, „Google“ iš pradžių sustabdė vaizdo įrašus, ragindama išjungti reklamos blokavimą. Paskui, jei buvo aptiktas blokatorius, vaizdo įrašų įkėlimas buvo specialiai atidėtas. Tai buvo šiek tiek veiksminga, nes kūrėjai pranešė, kad smarkiai padaugėjo pašalintų reklamų blokuotojų. Dabar „Google“ kariauja tiesiogiai su tais, kurie kuria „Chrome“ plėtinius.
Naudodami „Google“ plėtinių platformą „Manifest V2“ kūrėjai gali labai greitai atnaujinti savo plėtinius. Tačiau kai 2024 m. birželį „Manifest V3“ taps privaloma, atsiras naujų apribojimų, dėl kurių gali smarkiai sulėtėti kūrėjų galimybės atnaujinti plėtinius.
Būsimi plėtinių atnaujinimai, prieš juos patvirtinant ir siunčiant naudotojams, turės pereiti visą peržiūros procesą. Reklamų blokatoriai remiasi greitais atnaujinimais, kad galėtų pasipriešinti „YouTube“ reklamų pateikimo sistemos atnaujinimams. Naujasis peržiūros procesas turėtų sulėtinti atnaujinimų diegimą, todėl „YouTube“ turės laiko pakoreguoti savo algoritmus, kad bandymai blokuoti reklamas būtų mažiau veiksmingi.
„Ghostery“ inžinerijos direktorius Krzysztof‘as Modr‘as teigė, kad „Google“ „pritaiko savo metodus dažniau nei bet kada anksčiau“. Dėl dažnų „YouTube“ reklamų pateikimo sistemos pakeitimų kūrėjai turi keisti savo programinės įrangos blokavimo sąrašus bent kasdien, o kartais ir dažniau.