Pramoginės programinės įrangos asociacijos tyrimas patvirtina panašių apklausų duomenis, rodančius, kad fizinių žaidimų pardavimai mažėja. Nors 72 % 10-17 metų amžiaus JAV paauglių per šias Kalėdas nori ko nors, susijusio su vaizdo žaidimais (86 % berniukų ir 59 % mergaičių), labiausiai jie trokšta žaidimų prenumeratos. Trisdešimt devyni procentai respondentų pageidavo „Xbox/PC Game Pass“ ir „PlayStation Plus“ prenumeratos. Į šią kategoriją greičiausiai patenka ir tam tikrų žaidimų, pavyzdžiui, „Roblox“ ir „Fortnite“, premium prenumeratos.
Kitos dvi populiariausios dovanos buvo konsolės (39 proc.), kurias šiais laikais daug lengviau gauti, ir žaidimų priedai (32 proc.). Kitas elementas sąraše – žaidimo valiuta (29 %). Gali būti keista, kad ji yra aukščiau už fizinius žaidimus, tačiau didžiulis „Roblox“ ir „Fortnite“ populiarumas tarp jaunesnių žaidėjų paaiškina, kodėl tiek daug žmonių nori „Robux“ ir „V-Bucks“ – atitinkamų virtualių valiutų.
Apklausoje dalyvavo ne tik 501 vaikas, bet ir daugiau nei 500 suaugusiųjų. Iš 57 % tėvų, svarstančių galimybę pirkti su vaizdo žaidimais susijusias dovanas savo vaikams, vidutinė suma, kurią jie teigė planuojantys išleisti, yra 485 JAV doleriai, o šią kainą greičiausiai išpūtė perkantieji konsoles. Be to, vienas iš trijų suaugusiųjų sakė, kad planuoja pirkti vaizdo žaidimus sau arba kitiems. Daug daugiau suaugusių planuoja dovanoti pinigų ir dovanų kortelių (70 %) arba technologijų, pavyzdžiui, išmaniųjų telefonų ir išmaniųjų laikrodžių (62 %). Mažiausiai populiari prekė buvo knygos (26 %).
Apklausos imtis nedidelė, tačiau fiziniai žaidimai jau daugelį metų nyksta skaitmeninių alternatyvų naudai. Visi žinome, kad tai seniai įvyko asmeniniuose kompiuteriuose, o konsolės pradeda eiti šiuo keliu išleidus skaitmenines versijas, kuriuose nėra diskų kaupiklių.