„Google“ tiria daugybę atvejų, kai iš „Google Drive“ dingo kelių mėnesių naudotojų failai. Kol problema neišspręsta, bendrovė įspėja naudotojus nepašalinti failų iš svarbiausių aplankų, tačiau saugu būtų kurti naujas atsargines kopijas.
Neseniai keli paskyrų turėtojai skundėsi, kad dingo jų „Google Drive“ failai, sukurti per pastaruosius kelis mėnesius. Vienas iš jų pranešė praradęs trijų mėnesių darbą. Vienas naudotojas aprašė dar ekstremalesnį pavyzdį, kai duomenys dingo iki 2023 m. gegužės mėn.
Deja, integruota „Google Drive“ failų atkūrimo sistema nepadeda, nes ji atkuria tik naudotojų ištrintus failus. Kai kurie forumo komentatoriai gavo pranešimus iš „Google“ palaikymo tarnybos, kad jie negali padėti, tačiau kiti požymiai rodo, kad duomenis gali būti įmanoma atkurti.
Bent vienas naudotojas aptiko, kad „Google Drive“ aplanko „AppData“ skirsnyje esančioje talpykloje yra naujausi failai, tačiau įspėja kitus, kad negalima jais manipuliuoti. Oficialiame „Google“ pranešime taip pat sakoma, kad naudotojai neturėtų ištrinti ar perkelti aplanko „AppData“ („Mac“ atitikmuo yra „Application Support“) arba atjungti paslaugos nuo savo paskyros. Saugiausia priemonė – padaryti vietinę viso „Google Drive“ aplanko atsarginę kopiją, kol bendrovė išspręs problemą.