„YouTube“ neabejotinai yra viena populiariausių ir plačiausiai naudojamų paslaugų, kurią „Google“ siūlo savo vartotojams. Platformoje dažnai pateikiama vis daugiau naujų galimybių, o neseniai sulaukė ir nemažos kritikos bangos.
„Google“ jau kuris laikas kovoja su tais vartotojais, kurie naudojasi „YouTube“ platforma su įjungta reklamų blokavimo priemone. Internautai neseniai pastebėjo ir dar vieną gudrybę – naudojant tokias priemones vaizdo įrašai kraunasi gerokai lėčiau nei turėtų.
Tačiau dabar skelbiamos ir geros naujienos, tiesa, niekaip nesusijusios su reklamų blokavimu. „YouTube“ atstovai pasidalino planais pasiūlyti dar daugiau galimybių „Premium“ prenumeratorių turėtojams. Tokiems platformos naudotojams pasiūlyta nauja paslauga „Playables“.
„Playables“ atsiduria naujame „YouTube“ programėlės skirtuke, o čia rasite įvairiausius arkadinius žaidimus. Ši galimybė jau pasiekiama kai kuriems platformos naudotojams, o netrukus turėtų pasiekti ir visus „Premium“ prenumeratos turėtojus. „YouTube“ tikisi, kad tokie žaidimai leis pritraukti daugiau lankytojų, kurie užsisakytų mokamą prenumeratą.
Šiuo metu „Playables“ siūlo 37 skirtingus žaidimus, o vienas iš jų – „Angry Birds Showdown“. Verta paminėti ir tai, jog „YouTube“ programėlių turėtojams nereikia parsisiųsti nei vieno iš čia esančio žaidimo, nes jie veikia tiesiog aplikacijoje. Ši galimybė taip pat turėtų būti prieinama ir „YouTube Premium“ turėtojams, naršantiems interneto naršyklėje.
Tiesa, „YouTube“ pažymi, jog tai yra eksperimentinė galimybė ir ji ateityje gali išnykti. Skelbiama, jog „Playables“ galimybė bus prieinama iki 2024 metų kovo 28 dienos, o tuomet bus priimtas tolimesnis sprendimas – palikti tokią paslaugą ar ją visiškai panaikinti.
Priminsime, jog tokia naujovė pasiūlyta po to, kai internautai neseniai pastebėjo ir dar vieną gudrybę – naudojant tokias priemones vaizdo įrašai kraunasi gerokai lėčiau nei turėtų. Apie tokius atliktus pakeitimus patvirtino ir „YouTube“ atstovai. Pranešama, jog aptikus reklamų blokavimo įrankius platforma tyčia atideda vaizdo įrašų įkėlimą.
Tokius „YouTube“ vaizdo įrašų platformos pasikeitimus pastebėjo vartotojai „Reddit“ tinkle. Tuomet buvo teigiama, kad „Firefox“ ir „Edge“ naršyklėse „YouTube“ vaizdo įrašų įkėlimas vėluoja apie penkias sekundes, tačiau tokio atidėjimo nepastebėta „Google Chrome“ naršyklėje. Tyrimai rodo, kad šie trikdžiai atsiranda, kai vaizdo įrašas atidaromas naujame skirtuke arba lange. Galiausiai svetainėje buvo aptiktas „JavaScript“ kodas, skirtas šiems vėlavimams sukelti.