„GamesIndustry.Biz“ tyrime atskleidžiama tokia spalio mėnesio tendencija: PS5 pardavimai, palyginti su rugsėju, išaugo 11 proc., o „Xbox“ pardavimai sumažėjo beveik 20 proc. Nors „Nintendo Switch“ pardavimai spalį, palyginti su ankstesniu mėnesiu, taip pat išaugo apie 10 procentų, metiniai duomenys rodo 20 procentų kritimą. Teigiama, kad iš viso praėjusį mėnesį visose sekamose Europos rinkose buvo parduota 481 000 konsolių.
Konsolių pardavimai dažnai priklauso nuo išskirtinių žaidimų populiarumo, o per pastarąsias kelias savaites visos trys pagrindinės konsolės sulaukė naujų žaidimų hitų. Rugsėjį „Xbox“ konsolėje pasirodė „Starfield“, o spalį atitinkamai PS5 ir „Switch“ konsolėse pasirodė „Spider-Man 2“ ir „Super Mario Bros Wonder“. Nors visi trys žaidimai buvo hitai, neatrodo, kad „Starfield“ populiarumas padėjo „Microsoft“ parduoti daugiau konsolių.
Tyrime taip pat atskleista, kad geriausiai parduodamas žaidimas Europoje praėjusį mėnesį buvo „EA Sports“ futbolo žaidimas „FC 24“. Nors jo pardavimai buvo 10 proc. mažesni nei praėjusių metų „FIFA 23“, didžiąją dalį to galima paaiškinti prekės ženklo pavadinimo pakeitimu (dėl licencijavimo problemų) ir pernai Katare vykusio pasaulio futbolo čempionato sukeltu ažiotažu. „Ubisoft Assassin’s Creed Mirage“ buvo antras pagal pardavimus žaidimas, o „Sony“ „Spider-Man 2“ taip pat rado vietą ant pakylos.