Visame pasaulyje žinomų muzikinių televizijos kanalų tinklą valdanti bendrovė „MTV Networks“ nusprendė plėstis į kompiuterinių žaidimų rinką. Į šią sritį ji planuoja investuoti 500 mln. JAV dolerių ir tokiu būdu „nepaleisti“ pagrindinės savo žiūrovų auditorijos – paauglių ir jaunimo, kurie vis daugiau laiko praleidžia ne prie televizoriaus, o prie kompiuterio.
Rinkos analitikų vertinimu, tai rizikingas „MTV Networks“ žingsnis, nes ne viena žiniasklaidos kompanija, kuri bandė įsiveržti į 30-ies mlrd. dolerių dydžio žaidimų rinką, sėkmingai to padaryti nesugebėjo.
Bene ambicingiausias MTV projektas žaidimų rinkoje – jau greitai parduotuvių lentynas pasieksiantis muzikinis žaidimas „Rock Band“, kuris bandys konkuruoti su labai sėkmingu to paties žanro kūriniu „Guitar Hero“. „MTV Networks“ jau mąsto, kaip efektyviau susieti šį žaidimą su jų televizijos programa bei interneto svetaine.