Reklamos blokavimo paslaugų teikėjas „AdGuard“, turintis apie 75 mln. naudotojų, „Wired“ sakė, kad nuo spalio 9 d. iki mėnesio pabaigos per dieną buvo apie 11 000 pašalinimų, o spalio 18 d. jų skaičius išaugo iki 52 000. Įprastai bendrovė kasdien užfiksuoja apie 6 000 savo „Chrome“ reklamų blokuotojo plėtinio pašalinimų.
Reklamų blokavimo plėtotojos „Ghostery“ produktų ir inžinerijos direktorius Krzysztof‘as Modr‘as teigė, kad didžiąją spalio mėnesio dalį jie patyrė 3-5 kartus daugiau pašalinimų ir įdiegimų nei įprastai per dieną, o tai reiškia, kad naudojimas beveik nesikeitė. Modr‘as teigė, kad didžioji dauguma naudotojų, kurie pašalindami įrankį užpildė apklausą, kaip pašalinimo priežastį nurodė tai, kad įrankis neblokuoja „YouTube“ reklamų. Dar įdomiau yra tai, kad spalį, palyginti su ankstesniu mėnesiu, „Ghostery“ įdiegimų į „Edge“ padaugėjo 30 proc., o tai rodo, kad naudotojai desperatiškai ieško būdų, kaip apeiti „YouTube“ reklamos blokavimo draudimą.
Kitame skelbimų blokavimo paslaugų teikėjo „AdLock“ tinkle kasdienių įdiegimų ir pašalinimų skaičius spalio mėn. buvo maždaug 30 proc. didesnis nei įprastai.
Viena aišku – kova dar tik prasideda. Kadangi „YouTube“ stiprina savo skelbimų blokavimo technologiją, inžinieriai stengsis rasti būdą, kaip ją apeiti. Šiuo metu norint ir toliau naudoti „Chromium“ tipo naršyklę („Chrome“, „Opera“, „Edge“) ir nematyti reklamų reikėtų naudoti „uBlock“ reklamų blokuotoją. Jei atsitiko, taip, kad „YouTube“ vis tiek blokuoja reklamų blokuotoją, galima pasinaudoti gidu, kaip apeiti šį draudimą. Taip pat galima naudoti „Brave“ naršyklę, kuri turi integruotą reklamų blokuotoją. Žinoma yra ir kitas sprendimas – pirkti „YouTube Premium“.