Tarp „Luminor“ banko klientų sparčiai populiarėja būdas tapti klientu ir reikalingas paslaugas užsisakyti nevykstant į banko skyrių ir net nuotoliniu būdu nesusitinkant su banko darbuotoju. Nuo rugsėjo užsisakyti paslaugas ir patvirtinti savo tapatybę galima bet kuriuo paros metu padarant keletą savo ir asmens dokumentų nuotraukų.
Praėjus mėnesiui nuo šios naujovės taikymo pradžios net 17 proc. žmonių, per šį laikotarpį tapusių „Luminor“ banko klientais, pasirinko identifikacijai panaudoti nuotraukas. Šis būdas pralenkė pandemijos metu išpopuliarėjusį nuotolinį skambutį ir pokalbį su banko darbuotoju – jį pasirinko 15 proc. besikreipusiųjų. 68 proc. asmenų banko klientais tapo tradiciniu būdu – atvykę į klientų konsultavimo centrą ir susitikę su specialistu akis į akį.
„Stebime, kad galimybė tapti banko klientu naudojant tik nuotraukas sparčiai populiarėja. Greičiausiai tai nulemia galimybė pasirinkti sau patogų paros laiką, nebereikia derintis prie banko darbuotojų grafiko. Gyvenimo tempas vis didėja, sunku suspėti atlikti visus reikalus, žmonės pripranta įvairiomis paslaugomis naudotis savarankiškai, todėl manome, kad laikui bėgant šis identifikacijos būdas dar labiau populiarės“, – sako „Luminor“ banko Kasdienės bankininkystės vadovė Aušrinė Mincienė.
43 proc. naujų banko klientų, pasirinkusių tapatybės patvirtinimą tik nuotraukomis, užsisakė „Luminor Black“ mokėjimo kortelę.
Norint pasinaudoti nauju identifikacijos būdu, reikalingas Lietuvoje išduotas asmens tapatybės dokumentas ir galimybė savo tapatybę patvirtinti „Smart-ID“ arba mobiliuoju parašu. Taip pat reikalingas įrenginys su kamera, kuria galima padaryti kokybišką, ryškią nuotrauką.
Sekdami detaliomis banko instrukcijomis paraišką būsimi klientai gali pateikti bet kuriuo paros metu. Atsakymo iš banko klientai sulaukia artimiausią darbo dieną, darbo valandomis. Jiems atsiunčiama paslaugų su banku sutartis, kurią reikia patvirtinti elektroniniu parašu.
„Tai nebloga išeitis tiems, kurie nespėja banko sąskaitos atsidaryti darbo valandomis, kurių darbo grafikas neleidžia susisiekti su banko darbuotojais tiesiogiai arba tiems, kuriems smagiau reikalus tvarkyti išvengiant nebūtino bendravimo“, – sako „Luminor“ banko atstovė.