Po daugybės pranešimų apie žaidėjus, kuriems buvo užbanintos paskyros naudojant naująją AMD „Anti-Lag+“ technologiją, bendrovė ėmėsi drastiško žingsnio šiai problemai spręsti. Iš pradžių ji pašalino senąją tvarkyklę, o dabar pristatė naują tvarkyklę, kuri išjungia šią technologiją visuose palaikomuose žaidimuose. Šį veiksmą paskatino vis didėjantis skaičius žaidėjų, kurie dėl šios rimtos problemos susiduria su paskyrų uždarymais.
Naujai išleista 23.10.2 tvarkyklė pasirodė praėjus vos savaitei po 23.10.1 tvarkyklės, kuri pirmoji pradėjo palaikyti „Anti-Lag+“ technologiją žaidime „Counter Strike 2“. Tačiau nuogąstavimų dėl galimų problemų, susijusių su šia technologija, pasirodė bent prieš tris savaites, kai buvo pranešimų apie žaidėjus, susidūrusius su problemomis naudojant šią technologiją tokiuose žaidimuose kaip „Call of Duty MW2“, PUBG ar „Apex Legends“. Internetiniuose žaidimuose kovos su sukčiavimu mechanizmai klaidingai aptikdavo „Anti-Lag+“ kaip įsilaužimo formą, todėl tokie žaidėjai buvo šalinami iš žaidimų.
Bendrovė siekė pasiūlyti žaidėjams nesudėtingą būdą sumažinti vėlinimą daugelyje žaidimų, pristatydama patobulintą „Anti-Lag+“ versiją. Ši technologija veikia vaizdo plokštės tvarkyklės lygmeniu, modifikuojant žaidimo DLL, priešingai nei NVIDIA „Reflex“, kurios paskirtis ta pati, tačiau jos įgyvendinimas priklauso nuo žaidimų kūrėjų.
Atrodo gana keista, kad AMD, prieš pradėdama platinti šią technologiją platesniam naudotojų ratui, neatsižvelgė į tokio požiūrio pasekmes. Atrodo, kad nors jų ketinimai buvo geri, tačiau įgyvendinimui akivaizdžiai reikėjo žaidimų leidėjų paramos, bent jau tam, kad technologija būtų įtraukta į baltąjį sąrašą. Atrodo, kad į šiuos būtinus veiksmus nebuvo atsižvelgta.