Interneto paieškos sistemose vartotojai praleidžia 5 proc. viso naršymo laiko, 15 proc. tenka elektroninės prekybos portalams (pvz. amazon.com, e-bay), o elektroniniams laiškams sugaištama apytikriai trečdalis viso buvimo internete trukmės. Tačiau, lyginant su ankstesniais metais, šiemet atsirado naujas veiklos internete karalius – turinys.
Iki šiol populiariausia veikla internete būdavo el.laiškų skaitymas bei rašymas. Antai 2003 metais žmonės tuo užsiimdavo net 46 proc. laiko praleisto internete. Tačiau laikai keičiasi ir šiemet atsirado naujas šios srities lyderis. Beveik pusę naršymo valandų 2007-aisiais iš interneto vartotojų „atėmė“ įvairaus interneto turinio peržiūra, pradedant naujienų skaitymu, baigiant vaizdo klipų peržiūra tokiuose tinklalapiuose kaip „YouTube“ ar muzikos klausymu MySpace.com.
Kita vertus, per ketverius metus sparčiai augo beveik visų veiklos sričių laiko sąnaudos, o tuo pačiu ir bendra laiko praleidimo internete apimtis. Paieškos naudojimas kilo aukštyn 35 proc., turinio peržiūra – 37 proc. Tiesa, 5 nuošimčiais smuko el.prekybos laiko dalis, tačiau veikiausiai tik todėl, kad paspartėjo pati pirkimo internetu procedūra.
Tyrimą atliko bendrovės „Nielsen“ ir „NetRatings“.