Atnaujintose tvarkose technologijų milžinė „Google“ reikalaus vartotojams aiškiai pranešti, ar kuriant rinkiminę reklamą bei kitokias kampanijas buvo pasitelktas dirbtinis intelektas. Naujos taisyklės turėtų įsigalioti lapkritį.
Asociatyvi „Pixabay“ nuotr.
Specialiu užrašu bus privalu pažymėti tiek vaizdo ir garso medžiagą, tiek kitokį su politine reklama susijusį turinį, kuriam kurti panaudotos dirbtinio intelekto priemonės – pavyzdžiui, pateikiama informacija ar vaizdai, sugeneruoti kompiuterio.
„Google“ – pirmoji technologijų kompanija, pranešanti apie naujas su dirbtiniu intelektu susijusias taisykles.
Artėjant 2024-ųjų rinkimų ciklui, vis daugiau politinių štabų išbando naujas technologijas, kurios neretai turinį gali sugeneruoti greičiau ir pigiau.