Be „Radeon RX 7800 XT“ ir „RX 7700 XT“ vaizdo plokščių, AMD paskelbė apie „FidelityFX Super Resolution 3 Fluid Motion“ („FSR 3 Fluid Motion“) – bendrovės našumo patobulinimą, skirtą konkuruoti su NVIDIA DLSS 3 „Frame Generation“.
Didžiausia naujiena yra ta, kad, skirtingai nei DLSS 3, kuris skirtas tik „GeForce RTX 40“ serijai, FSR 3 turi tokį patį įvairių prekės ženklų aparatinės įrangos palaikymą kaip ir FSR 2. FSR 3 veikia su „Radeon RX 7000“ serija, taip pat su ankstesnės kartos „RX 6000“ serija, taip pat su „NVIDIA GeForce RTX 40“, „RTX 30“ ir „RTX 20“ serijų vaizdo plokštėmis. Gali būti, kad FSR 3 bus galima naudoti ir su „Arc A“ serijos vaizdo plokštėmis, nors AMD to nepatvirtino.
FSR 3 „Fluid Motion“ yra kadrų dažnio padvigubinimo technologija, kuri generuoja pakaitinius kadrus, įvertindama vaizdo plokštės atvaizduojamus kadrus (iš esmės tai ir yra DLSS 3). Per išankstinį pranešimą bendrovė nedetalizavo pagrindinės FSR 3 technologijos, tačiau parodė FSR 3 pavyzdį, įgyvendintą žaidime „Forspoken“, kur žaidimas, kurio sparta yra 36 FPS, esant 4K natūraliajai raiškai, gali veikti 122 FPS greičiu, kai yra nustatyta FSR 3 „Performance“ išankstinė nuostata (didinimas + „Fluid Motion“ + „Anti-Lag“). 1440p gimtąja raiška su itin aukštu RT „Forspoken“ pasiekia 64 FPS, kurie beveik padvigubėja iki 106 FPS be išdidinimo (gimtoji raiška) + „Fluid Motion“ + „Anti-Lag“. FSR 3 išankstinis nustatymas „Maximum Fidelity“ iš esmės yra AMD DLAA versija (kad būtų galima naudoti FSR detalių regeneravimo ir AA funkcijas nemažinant skiriamosios gebos).
AMD paskelbė tik apie du FSR 3 „Fluid Motion“ debiutinius žaidimus – jau išleistą „Forspoken“ ir šios savaitės pradžioje pasirodžiusį „Immortals of Aveum“. Bendrovė pranešė, kad bendradarbiauja su žaidimų kūrėjais, kad FSR 3 palaikymas būtų įdiegtas „Avatar: Frontiers of Pandora“, „Cyberpunk 2077“, „Warhammer II: Space Marine“, „Frostpunk 2“, „Alters“, „Squad“, „“Starship Troopers: Extermination“, „Black Myth: Wukong“, „Crimson Desert“, ir „Like a Dragon: Infinite Wealt.“ Bendrovė bendradarbiauja su beveik visais pirmaujančiais žaidimų leidėjais ir žaidimų variklių kūrėjais, siekdama pridėti FSR 3 palaikymą, įskaitant „Ascendant“, „Square Enix“, „Ubisoft“, „CD Projekt Red“, „Saber Interactive“, „Focus Entertainment“, „11-bit Studios“, „Unreal Engine“, „Sega“ ir „Bandai Namco Reflector“.
AMD taip pat siekia, kad FSR 3 „Fluid Motion“ kadrai taptų AMD „Hyper-RX“ funkcijos, kurią bendrovė netrukus pristatys, dalimi. Tai labai svarbu, nes beveik visi „DirectX 11“ arba „DirectX 12“ žaidimai gaus „Fluid Motion“ kadrus, kurie bus pradėti naudoti 2024 m. I ketvirtį.
Tiek „Forspoken“, tiek „Immortals of Aveum“ šį rudenį gaus FSR 3 papildymus.