Į „Orbifold Studios“ susibūrė talentinga modifikacijų kūrėjų grupė, atstovaujanti keturioms geriausioms „Half Life 2“ modifikacijų komandoms. Jų misija – įkvėpti naują gyvybę mylimam 2004 m. klasikiniam žaidimui „Half Life 2“ naudojant „NVIDIA RTX Remix“ įrankį. Nors tai ir nėra ilgai lauktas „Half Life 3“, šis projektas yra dovana, kurios atsidavę HL gerbėjai neturėtų praleisti pro akis.
Tai jau antrasis atvejis, kai „Valve“ bibliotekai buvo pritaikyta „NVIDIA RTX“ technologija. Pirmasis buvo „Portal RTX“, dabar tapęs kertiniu akmeniu demonstruojant NVIDIA grafikos technologijas, įskaitant būsimą DLSS 3.5.
„RTX Remix“ įrankis į žaidimą įnešė nemažą dozę patobulinimų. Jis suteikia aukštos kokybės, kruopščiai detalizuotų modelių (su 20 kartų daugiau geometrinių detalių), gerokai didesnės raiškos tekstūrų (8 kartus daugiau pikselių) ir patobulintos apšvietimo sistemos. Pastaroji gavo didelį postūmį, nes kartu su DLSS 3 ir „Reflex“ buvo įdiegtas visiškas NVIDIA Ray Tracing palaikymas. Yra net RTX IO palaikymas, visa tai įtraukta į „RTX Remix“ įrankių rinkinį.
Labai svarbu pažymėti, kad „Half Life 2 RTX“ vis dar yra nebaigtas kurti ir neturi oficialios išleidimo datos. Modas aktyviai kuriamas, o komanda aktyviai ieško papildomų narių, kad pagreitintų procesą.