Per pastaruosius kelis mėnesius buvo pranešimų apie „SanDisk“ nešiojamųjų SSD diskų problemas, o „Western Digital“ gegužės mėn. išleido programinės aparatinės įrangos atnaujinimą, kuris turėjo užkirsti kelią netikėtam diskų atsijungimui nuo kompiuterio.
Tačiau atrodo, kad šis programinės įrangos atnaujinimas problemos neišsprendė, ir dabar „Western Digital“ paduota į teismą dėl to, kad diskai ne tik atsijungia, bet ir sugenda. Tikimasi, kad teismo procesas taps grupiniu ieškiniu, nes ieškovas teigia, kad diskų gedimo problema susijusi su dešimtimis ar net šimtais tūkstančių JAV gyventojų.
Į skundą įtraukti „SanDisk Extreme Pro“, „Extreme Portable“, „Extreme Pro Portable“ ir „WD My Passport SSD“ modeliai. Liepos mėn. buvo išleistas dar vienas programinės įrangos atnaujinimas, kuris, kaip teigiama, dar labiau pablogino problemas, dėl kurių diskai praranda duomenis arba jų savininkams jie tampa neprieinami. Kai kuriais atvejais diskai pereina į tik skaitymo režimą, tačiau kartais tai reiškia, kad diskai tampa neprieinami operacinei sistemai, o tai savo ruožtu reiškia, kad naudotojas taip pat praranda duomenis. Laikas parodys, kaip viskas baigsis, tačiau „Western Digital“ padėtis nėra gera, tačiau tai nebūtų pirmas kartas, kai atminties įrenginių gamintojas paduodamas į teismą dėl sugedusių produktų.
Priminsime, kad „Western Digital“ dar 2016 metais įsigijo „SanDisk“.