Rusijos internetinių žaidimų kūrimo platformos „School XYZ“ (per „TorrentFreak“) atliktoje apklausoje pabrėžiamas piratavimo augiimas po to, kai daugybė žaidimų kūrėjų ir leidėjų pasitraukė iš rinkos. Beveik septyni iš dešimties žaidėjų praėjusiais metais žaidė piratinį žaidimą, o kiek daugiau nei pusė patvirtino, kad 2022 m. piratavo daugiau nei prieš metus. Apie 20 % teigė piratavę daugiau nei dešimt žaidimų, o 27 % prisipažino piratavę daugiau nei tris.
Ne visi dalyviai buvo piratai: 31 % teigė, kad nieko nepiratavo, ir yra prieš piratavimą. Be to, tik 7 % teigė nieko nepirkę oficialiais kanalais, o tai rodo, kad kiti 93 %, net ir piratai, praėjusiais metais bent vieną žaidimą įsigijo teisėtai.
Žaidimų piratavimas nėra nauja problema Rusijoje, kuri, siekdama išvengti sankcijų, svarstė galimybę legalizuoti piratavimą. 2019 m. „ISET Softvea LLC“ (per „ArsTechnica“) atlikta 2 000 rusų apklausa parodė, kad 91 % piratinį turinį renkasi įvairiose laikmenose, o populiariausia piratinio turinio rūšis – nulaužti žaidimai. Tik 9 % apklaustųjų teigė, kad pirko turinį tik iš oficialių šaltinių.
Rusai turi nedaug galimybių legaliai įsigyti žaidimų. „Microsoft“, „Ubisoft“, „Take-Two“, EA, „Activision“, „Epic“, „Sony“ ir „Nintendo“ – tai tik keletas garsių vardų, kurie po invazijos nutraukė prekybą savo produktais Rusijoje, tačiau didesnė problema buvo tai, kad tokios bendrovės kaip „Visa“, „Mastercard“ ir „PayPal“ sustabdė savo paslaugų teikimą, todėl pirkti žaidimus iš interneto platformų tapo daug sunkiau.