Jei esate bent kažkiek išmanantis interneto vartotojas, yra didelė tikimybė, kad „YouTube“ naudojate reklamų blokavimo priemonę arba mokate už „Premium“ paskyrą, kurioje nėra reklamų.
Platformą valdanti bendrovė „Google“ ieško būdų, kaip apriboti šią ankstesnę parinktį, nes ji turi įtakos svetainės pelningumui. „YouTube“ patvirtino, kad išbando naują trijų įspėjimų taisyklę reklamų blokatoriams.
Bendrovės pareigūnas teigė, kad „YouTube“ visame pasaulyje „vykdo nedidelį eksperimentą“, ragindama žmones išjungti reklamų blokavimą žiūrint vaizdo įrašus svetainėje.
„Kai kuriais kraštutiniais atvejais“, kai žmonės nepaiso pranešimo, jiems laikinai uždraudžiama atkurti vaizdo įrašus. Vaizdo įrašų atkūrimo išjungimas bus taikomas tik tada, kai vartotojas pakartotinai nepaisys raginimo.
„YouTube“ primena, kad reklamų blokatorių aptikimas nėra kažkas naujo, o platformos politika griežtai draudžia juos naudoti. Tačiau tai pirmas kartas, kai bendrovė pradeda taikyti tokias taisykles. Žinoma, kai kurie vartotojai gali būti klaidingai pažymėti, kad naudojasi reklamų blokavimo priemone, tad pranešime yra nuoroda, skirta vartotojų atsiliepimams tokiais retais atvejais.