„Stadia“ mirė, bet debesų žaidimai tęsiasi. Prieš penkis mėnesius „Google“ uždarė pavėluotai pradėtą teikti žaidimų paslaugą, tačiau bendrovė, atrodo, vis dar nori statyti ant to, kad debesijos žaidimai turi ateitį, nors žaidimų bendrovės (ir naudotojai) teigia priešingai. Remiantis naujausiais gandais, kitas „Google“ žygis į debesų kompiuterijos žaidimų sritį gali būti susijęs su „YouTube“.
Dienraščio „The Wall Street Journal“ žurnalistai pamatė „Google“ darbuotojams išsiųstą vidinį elektroninį laišką, kuriame, atrodo, kviečiama išbandyti naują su žaidimais susijusį pasiūlymą iš „YouTube“. Paslauga, kuri viduje vadinama „Playables“, paverstų vaizdo įrašų milžinę iš pasyvios paslaugos į „gyvą“ žaidimų platformą.
„Playables“ leistų naudotojams akimirksniu pradėti žaidimų seansą žiūrint susijusį vaizdo įrašą tiek „YouTube“ žiniatinklyje, tiek programėlės versijoje. Šaltinių teigimu, iš pradžių paslauga siūlytų lengvai dalijamus žaidimus, o vienintelis šiuo metu bandomuoju etapu prieinamas žaidimas yra neįpareigojantis arkadinis žaidimas „Stack Bounce“.
Mažėjant pajamoms iš reklamų, „YouTube“ generalinis direktorius Neal Mohan aktyviai ieško naujų įplaukų šaltinių ir augimo galimybių. Neseniai „YouTube“ pradėjo reklamos blokatorių bandymus, kad paskatintų naudotojus rinktis mokamą „YouTube Premium“ paslaugą. „Google“ atstovas spaudai sakė, kad „YouTube“ visada skyrė daug dėmesio žaidimams, o bendrovė visada eksperimentuoja su naujomis funkcijomis ir paslaugomis.