Socialinis tinklas „Instagram“ nuolat sulaukia įvairiausių atnaujinimų, kurie vartotojams pasiūlo galimybių, kokių anksčiau niekados nebuvo. Per metus platforma pristato bent keletą didesnių naujienų, o dabar šią aplikaciją pasiekė atnaujinimas, kurio daugelis laukė jau daugybę metų.
„Instagram“ pagaliau į savo programėlę įtraukė vieną laukiamiausių funkcijų: galimybę atsisiųsti „Reels“ ir dalintis jais kitur. Ši funkcija šiuo metu pristatoma JAV, kur žmonės gali atsisiųsti iš viešųjų paskyrų įkeltus „Reels“, savo transliacijos kanale sakė „Instagram“ vadovas Adamas Mosseri (informacija iš „TechCrunch“).
Norėdami atsisiųsti „Instagram Reels“ į savo įrenginį, eikite į „Reel“, kurį norite išsaugoti, bakstelėkite mygtuką „Dalintis“, tada bakstelėkite mygtuką „Atsisiųsti“, esantį tarp parinkčių apačioje. Šiuos ritinius galite išsaugoti savo įrenginio galerijoje. Mosseri pridūrė, kad negalite atsisiųsti „Reels“, kurios bendrinamos privačiose „Instagram“ paskyrose. Be to, viešosios paskyros gali išjungti savo atsisiuntimo parinktį, nueinant į programos paskyros nustatymus.
„Instagram“ konkurentas „TikTok“ jau ilgą laiką leido vartotojams atsisiųsti vaizdo įrašus iš savo programėlės. Šie vaizdo įrašai su „TikTok“ ženklu pirmiausia yra skirti žiūrėti neprisijungus. Tačiau anksčiau tokių „TikTok“ vandens ženklu pažymėtų vaizdo įrašų, kurie buvo pakartotinai įkeliami į „Instagram“, skaičius išaugo.
Po to „Instagram“ pakeitė savo algoritmą, bandydama reklamuoti originalų turinį platformoje. Remiantis Mosseri pasidalinta ekrano nuotrauka, „Instagram“ taip pat gali naudoti panašų formatą, vaizdo įraše pridėdama vandens ženklą kartu su šaltinio paskyros nuoroda.
Tai papildo neseniai pristatytas „Instagram“ funkcijas, tokias kaip galimybė komentuoti naudojant GIF, iki 5 nuorodų palaikymas biografijoje, pridėti 30 sekundžių garso klipus prie užrašų, bendradarbiavimo kolekcijas, naują vaizdo įrašų rengyklę, skirtą „Reels“ ir kt. Buvo pranešta, kad „Instagram“ išbando savo generatyvinį DI robotą, kuris gali pasiūlyti iki 30 asmenybių, su kuriomis bendrauti. Jos patronuojanti įmonė „Meta“ taip pat kuria tekstinę „Instagram“ versiją, kurią socialinės žiniasklaidos milžinas galėtų reklamuoti kaip „Twitter“ konkurentą.