Visame pasaulyje yra daug muzikos srautinio perdavimo paslaugų, todėl rinka yra labai konkurencinga. Kiekviena srautinio perdavimo paslauga savo strategijomis kovoja, kad pakiltų į lentelės viršų.
Nors kai kurie iš jų daugiausia dėmesio skiria muzikos kokybei, kiti verčiau šiek tiek nutolsta nuo aukščiausios kokybės srautinio perdavimo ir renkasi prieinamą kainą. Taip pat yra dar vienas rinkinys, kuriame daugiausia dėmesio skiriama grynai pramogai investuojant į socialinių medijų integravimą ir reklamas.
Kad ir kokią strategiją naudotų kiekviena platforma, jos visos turi vieną tikslą - būti didžiausia muzikos srautinio perdavimo platforma, turinti didžiausią abonentų skaičių. Norint išlikti stipriems šioje konkurencingoje rinkoje, reikia išlikti novatoriškiems arba kopijuoti vieniems nuo kitų. Kalbant apie pastarąjį punktą, atrodo, kad „Spotify“ įkvėpimo pasisėmė iš labai naudingos „YouTube Music“ funkcijos.
Kaip viena didžiausių srautinio perdavimo platformų pasaulyje (jei ne pati didžiausia), „Spotify“ didžiuojasi savo pozicija kaip platforma, kuri leidžia premium klausytojams atsisiųsti iki 10 000 albumų. Ji taip pat leidžia aukščiausios kokybės nariams atsisiųsti tinklalaides ir grojaraščius iki 5 skirtingų įrenginių. Tačiau atsisiuntimo kategorijoje trūksta vienos labai naudingos funkcijos - „Spotify Offline Mix“.
Nuo 2019 m. „YouTube Music“ gali pasigirti funkcija, leidžiančia premium nariams automatiškai atsisiųsti savo dažnai klausomus kūrinius. Deja, „Spotify“ atveju šios naudingos funkcijos trūkumas buvo minusas. Galiausiai „Spotify“ ruošiasi pristatyti savo šios funkcijos versiją. Tai patvirtino pats „Spotify“ generalinis direktorius Danielis Ekas.
Ketvirtadienį Ekas paskelbė „Twitter“ įrašą, kuriame atskleista šiuo metu kuriama funkcija. Sprendžiant iš antraštės atrodo, kad ši funkcija vadinama „Grojaraštis neprisijungus“ (Offline Mix Playlist). Jis pridėjo prierašą „Jūsų grojaraštis, atkuriamas neprisijungus.“ Jis toliau paaiškino prierašą teiginiu „sukurta tiems laikams, kai galbūt nesate prisijungę“. Nors generalinis direktorius neatskleidė daugiau detalių, „Twitter“ žinutė rodo, kad jis yra atviras vartotojų pasiūlymams.
Papildomos informacijos trūkumas reiškia, kad funkcijos prieinamumo data nežinoma. Taip pat nėra informacijos apie tai, kiek dainų vartotojai gali automatiškai atsisiųsti, kad galėtų naudoti neprisijungę. Palyginimui, „YouTube Music“ išmaniojo atsisiuntimo funkcija leidžia automatiškai atsisiųsti iki 500 takelių, kad būtų galima juos atkurti neprisijungus.
Kadangi tai yra muzikos srautinio perdavimo platforma, gali atrodyti, kad ši funkcija nėra labai reikalinga, tačiau yra tam tikrų scenarijų, kai ši funkcija tampa būtina. Klausydamiesi muzikos galite susidurti su tam tikrais kūriniais, kurie jums tikrai patinka. Pavyzdžiui, galite nuolat klausytis takelio jo neatsisiuntę. Vėliau jums gali būti sunku vėl rasti tą konkrečią muziką, ypač jei pamiršite ir kūrinio pavadinimą. Būtent tada ši funkcija tampa naudinga. Tai gali būti nedidelis papildymas, tačiau jis labai naudingas norint sutvarkyti mėgstamas dainas ir naudotis neprisijungus.
Gandai apie šią funkciją sklando jau kurį laiką. Patikimas informacijos nutekintojas, gerai žinomas dėl būsimų programėlių funkcijų paskelbimo, apie šią funkciją kalbėjo dar prieš trejus metus. Jane Manchun Wong atskleidė, kad „Spotify“ 2020 m. kuria „Offline User Mix“. Praėjus trejiems metams, pats generalinis direktorius užsiminė apie panašią funkciją. Bent jau galime užtikrintai patvirtinti, kad funkcija netrukus bus paleista, nors oficiali data vis dar neskelbiama.