Kai kuriems tai atrodo kaip lėta pradžia, bet „Google“ su „YouTube Premium“ viskas klostosi gana gerai. 2022 metais vaizdo įrašų transliavimo paslaugos premium narystė pasiekė 80 mln. vartotojų ribą. Dėl to, paieškos milžinė pažadėjo daugiau į ją investuoti.
Stebina tai, kad dalis šių investicijų yra skirtos įtikinti nemokamos versijos naudotojus pereiti prie „YouTube Premium“ paslaugos. Panašu, kad bendrovė kovoja su reklamų blokuotojais, siūlydama būtent „YouTube Premium“ narystę. Dabar, kai įmonė aptinka tas reklamų blokavimo programas, tik laiko klausimas, kol ji ras būdą, kaip padaryti, kad jų negalima būtų naudoti.
Kaip teigia vienas „Reddit“ vartotojas, naudodamasis „YouTube“ jis aptiko iššokantį langą, informuojantį, kad „YouTube“ neleidžiami reklamų blokatorių naudojimo. Pranešime buvo pateiktas mygtukas „Leisti „YouTube“ reklamas“ asmens reklamų blokavimo programinėje įrangoje ir paaiškinta, kad dėl reklamų paslauga išlieka nemokama milijardui vartotojų.
Vėliau seka pasiūlymas įsigyti „YouTube Premium“ kaip patirtį be reklamų. Tiesą sakant, iššokančiajame lange netgi buvo mygtukas, leidžiantis lengvai prisiregistruoti „YouTube Premium“ narystei.
Moderatoriai iš „YouTube“ subreddito forumo gavo atsakymą iš „YouTube“. Komanda, kuri yra atsakinga už paslaugą, pasakė, kad iššokantis langas yra tikras. Tai yra įmonės vykdomo eksperimento dalis. Atrodo, kad šiuo metu eksperimentas yra ribotas, tačiau tai yra geras pavyzdys, kuris rodo, kad taip, „Google“ nori susidoroti su reklamų blokatoriais.
Tačiau verta paminėti, kad nežinome, ar tai bus galutinė reklamų blokatorių naudojimo „YouTube“ pabaiga. Juk tai lyg kažkokios gaudynės. Nors „Google“ bando kurti būdus, kaip juos aptikti ir sutramdyti, tokių plėtinių kūrėjai taip pat dirbs ir ras naujų būdų, kaip apeiti tą aptikimą. Nebent paieškos milžinė ras labai veiksmingą būdą juos užblokuoti.
„Google“ nuėjo ilgą kelią, siekdama užkirsti kelią reklamų blokatorių naudojimui. Įmonė uždraudė reklamas blokuojančias programas „Play“ parduotuvėje dar 2016 metais. Ji taip pat įgyvendino „Chrome“ pakeitimus, kurie artimiausiu metu gali sustabdyti reklamų blokavimo plėtinius.
Nors tai atrodo viliojančiai sąmokslo teoretikams, ne visi reklamų blokatoriai buvo veiksmingi prieš „YouTube“ reklamas. Taigi, galbūt tai labiau naudojama siekiant rekomenduoti „YouTube Premium“, o ne drausti reklamų blokatorius. Bet kokiu atveju, atrodo, kad tai yra ateities tendencija.
Aišku viena – „Google“ nenori suteikti „YouTube Premium“ patirties tiems, kurie nėra prenumeratoriai. Bendrovė sukūrė savo premium planą aplink patirtį be reklamų ir kitas naudingas funkcijas, tokias kaip atkūrimas fone, vaizdo įrašų atsisiuntimas ir atkūrimas išjungus ekraną.
Praėjusiais metais kompanijai pavyko susidoroti su „YouTube Vanced“. Tai buvo populiarus „YouTube“ režimas, galintis pasiūlyti visas šias funkcijas vartotojams. Žinoma, yra keletas alternatyvų, tačiau daugumos jų laikrodis jau taip pat tiksi. Jei bendrovė tai padarė su „YouTube Vanced“, gali lengvai padaryti tą patį su bet kuria kita alternatyva.
Pamatysime, ar artimiausiomis dienomis šis eksperimentas bus pradėtas platinti toliau. Šiuo metu „Premium“ planą galima įsigyti už maždaug 8,49 eurus. Be individualaus prenumeratos plano, bendrovė taip pat siūlo šeimos paketą. Mokate daugiau, bet galite dalintis prenumerata su daugiau šeimos narių. Be vaizdo transliacijos, viena prenumerata taip pat suteikia prieigą prie „YouTube Music“, kuri iš esmės yra bendrovės „Spotify“, „Deezer“ ir „Apple Music“ atitikmuo.
Praėjusį mėnesį įmonė paskelbė apie daugybę naujų funkcijų, skirtų pagerinti „YouTube Premium“ patirtį. Pažiūrėsime, ar netrukus jų bus dar daugiau.