Kartu su pranešimu apie pasaulinį „Bard“ pokalbių roboto išleidimą, „Google“ pristatė vieną didžiausių savo paieškos paslaugos pakeitimų, įterpdama į ją generatyvųjį dirbtinį intelektą. Tai leis vartotojams greičiau gauti atsakymus į savo klausimus.
Jei anksčiau paieškoje tekdavo užduoti daug smulkių klausimų, o paskui pačiam derinti surinktą informaciją, atnaujinta paieška su integruotu AI leidžia užduoti sudėtingus iš daug punktų klausimus ir gauti unikalų atsakymą.
AI sukurtas atsakymas bus pateiktas pačiame paieškos rezultatų viršuje virš tradicinių nuorodų į įvairius išteklius. Be to, vartotojas galės toliau dirbti su šiuo atsakymu, užduodamas paaiškinančius ar papildomus klausimus, kad gautų išsamesnės informacijos. Tokiu atveju AI atsižvelgs į ankstesnių užklausų kontekstą, todėl nereikės kaskart visko tikslinti.
„Google“ taip pat nori padėti vartotojams apsipirkti internete – užteks į paieškos juostą įvesti norimus norimos prekės parametrus, kad gautumėte sugeneruotą atsakymą su konkrečiais patarimais, kaip pasirinkti tokią prekę, ir kelių pasiūlymų sąrašą su trumpais aprašymais, pagrįstais aktualiomis apžvalgomis, atsiliepimais, kainomis ir kt.
Kol kas naująją AI palaikančią paiešką kaip eksperimentą galima naudoti „Search Labs“ tik JAV naudotojams ir tik anglų kalba. Ateityje atnaujinimas bus prieinamas plačiau.