Analitinis portalas „Statcounter“ paskelbė balandžio mėnesio staliniams ir mobiliesiems įrenginiams skirtų naršyklių reitingą. Kaip paaiškėjo, naujų dirbtinio intelekto funkcijų ir kitų „Edge“ naujovių įdiegimas nepadėjo „Microsoft“ padidinti programos auditorijos.

„Apple Safari“ reitinge pakilo į antrąją poziciją nepaisant to, kad yra susieta su viena platforma – ji užėmė 11,87 % rinkos (+0,95 % per mėnesį). „Microsoft Edge“ dabar atsidūrė trečioje vietoje su 11 % (-0,15 %) dalimi. Ketvirtą ir penktą vietas užėmė „Firefox“ (5,65 %; – 0,82 %) ir „Opera“ (3,09 %; – 0,08 %). Lyderis, kaip ir anksčiau, yra „Google Chrome“ – 66,13 % stalinių kompiuterių rinkos (+0,36 %).
Tuo tarpu mobiliojo ryšio segmente situacija per mėnesį nepasikeitė. „Chrome“ ir „Safari“ vis dar užima beveik 90 proc., o „Samsung Internet“ ir „Opera“ sugebėjo „patraukti“ atitinkamai tik 4,8 ir 2 proc. Dar 1,17 % rinkos užėmė mažiau populiari „UC Browser“.