Šiandien tiek žmonių, tiek ir mašinų generuojamų duomenų kiekis gerokai viršija mūsų gebėjimą įsisavinti ir priimti sprendimus, pagrįstus šiais duomenimis. Būtent todėl dirbtinis intelektas (DI) tampa vis reikšmingesnis.
„Google“ šiuo metu kuria visiškai naują paieškos variklį, kuris varomas naujausios DI technologijos. Tuo pat metu bendrovė dirba ties DI pagrįstų funkcijų pridėjimu į esamą paieškos variklį – šis projektas pavadintas „Magi“. Naujasis paieškos variklis siekia pasiūlyti vartotojams labiau suasmenintą patirtį numatant jų poreikius, skelbia „New York Times“.
Už šio naujo paieškos variklio kūrimą, kuris potencialiai galėtų integruoti naują DI technologiją į telefonus ir namus visame pasaulyje, yra atsakinga projektuotojų, inžinierių ir vadovų komanda. Tačiau projektas vis dar yra pradiniame etape ir neturi nustatytos išleidimo datos.
Šio naujo paieškos variklio tikslas yra sužinoti vartotojų poreikius, remiantis jų paieškos užklausomis, ir pateikti iš anksto pasirinktus pirkimo objektų, tyrimų informacijos ir kitų svarbių duomenų variantus. Be to, siekiama, kad jis būtų labiau bendraujantis, panašus į žmonių interakciją.
2009 metais „Google“ bandė suasmeninti paieškos rezultatus visiems naudotojams, tačiau vėliau pripažino, kad suasmeninimo nauda buvo ribota. Naujasis „Google“ paieškos variklio projektas parodo įmonės siekį permąstyti paieškos patirtį, susidūrus su konkurencija iš „Microsoft Bing“ ir kitų žaidėjų pusės.
Daugiau nei 160 „Google“ darbuotojų stengiasi pridėti naujų funkcijų prie esamo „Google“ paieškos variklio, kodiniu pavadinimu „Magi“. Šios funkcijos gali būti išleistos jau kitą mėnesį tam tikram vartotojų pogrupiui. Su „Magi“ vartotojai galėtų atlikti transakcijas, pvz., įsigyti prekes arba užsisakyti skrydžius. Ir visa tai būtų atliekama įtraukiant esamas paieškos reklamas, kurios generuoja „Google“ didelį pelną.
Projektas gali leisti vartotojams užduoti kodavimo klausimus. Jis gali generuoti kodą pagal pateikiamas užklausas. Po atsakymais į kodavimo klausimus bus patalpinamos reklamos.
Be naujojo paieškos variklio ir projekto „Magi“, „Google“ taip pat dirba ties kitomis iniciatyvomis, įskaitant:
- „Google Earth“ žemėlapių technologijos tobulinimą naudojant DI ir galimybės vartotojams ieškoti muzikos per pokalbių robotą (angl. chatbot) suteikimą.
- GIFI, kuris naudoja DI vaizdams „Google“ vaizdų rezultatuose generuoti.
- „Tivoli Tutor“ – DI pagrįsta kalbų mokymosi priemonė, kuri naudoja atvirus tekstinius pokalbius.
- „Searchalong“, kuris leidžia vartotojams užduoti klausimus pokalbių robotui naršant internete su „Google Chrome“ naršykle.
„Google“ atstovė Lara Levin „New York Times“ sakė, kad ne visos idėjos tampa produktais. „Google“ džiaugiasi galėdama pridėti naujų DI pagrįstų funkcijų į paieškos variklį. Pranešama, kad daugiau informacijos bus pateikta jau artimiausiu metu.