Europos Komisija priėmė pirmuosius Skaitmeninių paslaugų akte nurodytus statuso suteikimo sprendimus, kuriais, atsižvelgiant į aktyvių naudotojų skaičių (kai jis per mėnesį pasiekia bent 45 mln.), 17 subjektų suteiktas labai didelių interneto platformų statusas, o 2 subjektams – labai didelių interneto paieškos sistemų statusas. Šie subjektai nurodomi toliau.
Už prie skaitmeninio amžiaus prisitaikiusią Europą atsakinga vykdomoji Europos Komisijos pirmininkės pavaduotoja Margrethe Vestager sakė: „Mūsų taisyklių esmė – užtikrinti, kad technologijos tarnautų žmonėms ir visuomenėms, kuriose gyvename, o ne atvirkščiai. Skaitmeninių paslaugų aktu siekiama prasmingo platformų ir paieškos sistemų veiklos skaidrumo bei atskaitomybės ir didesnės vartotojų galios kontroliuoti savo gyvenimą internete. Šiandien priimti statuso suteikimo sprendimai – didžiulis žingsnis šių tikslų link.“
Labai didelės interneto platformos: „Alibaba AliExpress“, „Amazon Store“, „Apple AppStore“, „Booking.com“, „Facebook“, „Google Play“, „Google Maps“, „Google Shopping“, „Instagram“, „LinkedIn“, „Pinterest“, „Snapchat“, „TikTok“, „Twitter“, „Wikipedia“, „YouTube“, „Zalando“.
Labai didelės interneto paieškos sistemos: „Bing“, „Google Search“.
Atitinkamas statusas šioms platformoms suteiktas remiantis naudotojų duomenimis, kuriuos jos turėjo paskelbti iki 2023 m. vasario 17 d.
Bendrovės, kurioms suteiktas atitinkamas statusas, turės per keturis mėnesius pradėti vykdyti visas naujas Skaitmeninių paslaugų akte nustatytas pareigas. Konkrečiai, jos privalės įvertinti ir mažinti su savo veikla susijusią sisteminę riziką ir taikyti griežtas turinio moderavimo priemones, kad naudotojai, įskaitant nepilnamečius, internete įgytų daugiau galių ir būtų saugūs.