„Microsoft“ „DirectX 12“ API patobulinta įdiegus dvi naujas funkcijas „Agility SDK 1.710.0“ peržiūroje. Naujovės yra „GPU Upload Heaps“ ir „Non-Normalized sampling“, o pirmoji iš jų yra verta didesnio dėmesio.
Anksčiau pasiekti grafikos procesoriaus atmintį procesoriui buvo neįmanoma, todėl programoms reikėjo kopijuoti didelius duomenų kiekius grafikos procesoriui per PCI magistralę. Tačiau moderniuose grafikos procesoriuose įdiegtas VRAM keičiamo bazinio adreso registras (BAR), kuris leidžia „Windows“ valdyti grafikos procesoriaus VRAM naudojant WDDM 2.0 ar naujesnę versiją. Atnaujinus šią funkciją, procesorius gali tiesiogiai pasiekti prijungtos vaizdo plokštės atmintį, todėl nebereikia kopijuoti duomenų tarp jų. Šis bendras atminties naudojimas bus labai naudingas kompiuteriniuose žaidimuose, kuriuose atminties poreikiai nuolatos auga.
Šis optimizavimas padidina našumą tam tikrais scenarijais, nes leidžia ir procesoriui ir grafikos procesoriui vienu metu naudotis atmintimi. Be to, nebereikia laikyti pasikartojančių žaidimo scenarijaus duomenų ir sisteminėje atmintyje, ir vaizdo plokštės VRAM atmintyje, todėl sumažėja duomenų srautas tarp šių dviejų vietų. Ši naujovė gali sukelti revoliuciją kompiuterinių žaidimų srityje, suteikdama procesoriui išskirtinę prieigą prie itin sparčios vaizdo plokščių atminties.
Šiuo metu ši išankstinė versija prieinama tik kūrėjams, tačiau ją palaiko naujausios AMD, „Intel“ ir NVIDIA išleistos grafikos tvarkyklės.