Konkurencija žaidimų rinkoje yra didžiulė, tačiau ji vyksta ne tik tarp jų kūrėjų, tačiau ir žaidimus pardavinėjančių parduotuvių. Ne vienerius metus šios rinkos lyderis „Steam“ sulaukė netikėto „Epic Games“ sprendimo, kuris gali pakeisti situaciją rinkoje.
„Epic Games“ žaidimų parduotuvės atstovai paskelbė, jog nuo šiol kūrėjai patys gali paskelbti savo žaidimus. Iki šiol buvo įprasta, jog čia galima rasti tik tuos kūrinius, kurie buvo įkeliami tų studijų, kurios yra pakviestos tai padaryti, tačiau ši praktika keičiasi ir dabar tai galės padaryti visi.
Skelbiama, jog žaidimų kūrėjams tereikia susikurti „Epic“ paskyrą, susimokėti 100 JAV dolerių siekiantį mokestį už kiekvieną norimą įkelti žaidimą ir tuomet sulaukti patvirtinimo. „Epic Games“ atstovų teigimu, visi žaidimai privalo atitikti taisykles, o tie, kurie pažeis autorines teises, turės kenkėjiško turinio ar pornografijos elementų – bus automatiškai atmesti.
Verta pastebėti ir tai, jog „Epic Games Store“ uždirba tik 12 proc. nuo žaidimų gautų pajamų, nors, pavyzdžiui, „Steam“ platformoje toks komisinis mokestis siekia iki 30 proc. Tiesa, žaidimų kūrėjai gali naudoti ir savo mokėjimų platformas, tuomet tokie mokesčiai nėra taikomi, o dar viena sąlyga – jeigu kūrinys skirtas kompiuteriams ir yra galimybė žaisti internetu – privalomas kitų platformų palaikymas, įskaitant ir „Steam“.
Net neabejojama, jog „Epic Games“ turėtų sulaukti žymiai daugiau žaidimų nei šiuo metu prieinama platformoje, kas leis mesti didesnį konkurencinį iššūkį „Steam“. Tiesa, abejonių kelia „Epic“ gebėjimas susitvarkyti su didžiuliu kiekiu naujų žaidimų, kurie gali užplūsti šią žaidimų parduotuvę.