Kaip ir reikėjo tikėtis, „Microsoft“ gavo daug atsiliepimų apie tai, kaip patobulinti „Bing Chat“. Kalbant apie paieškos rezultatus, bendrovė teigė, kad ši paslauga susiduria su sunkumais, kai reikia pateikti naujų įvykių atsakymus, pavyzdžiui, tiesioginius sporto rungtynių rezultatus. Jie taip pat planuoja 4x padidinti į modelį siunčiamų pagrindimo duomenų kiekį, kad būtų lengviau pateikti faktinius atsakymus, pavyzdžiui, skaičius iš finansinės ataskaitos, ir netgi svarstė galimybę pridėti perjungiklį, kuris atsakymus pasvertų pagal tikslumą, palyginti su kūrybiškumu.
Kalbant apie pokalbius, „Microsoft“ suprato, kad ilgos sesijos su 15 ar daugiau klausimų gali priversti „Bing Chat“ kartoti arba pateikti atsakymus, kurie nėra naudingi ar neatitinka jos sukurto tono. Mums sakoma, kad šią problemą galėtų padėti išspręsti įrankis, leidžiantis lengviau atnaujinti kontekstą arba pradėti viską iš naujo.
Be to, „Microsoft“ pažymi, kad kartais „Bing Chat“ bando atsakyti į užklausas tokiu tonu, kokiu jos užduodamos. Šiam scenarijui reikia daug bandymų, sakė „Microsoft“, todėl ne visi su tuo susidurs. Vis dėlto ieškoma būdų, kaip jį pažaboti ir suteikti naudotojams tikslesnę kontrolę.
Be to, „Microsoft“ sakė, kad jos dirbtiniu intelektu paremtas pokalbis „yra puikus pavyzdys, kai naujosios technologijos randa produkto rinkos pritaikymą tam, ko mes iki galo nenumatėme“. Būtent „Microsoft“ paminėjo, kad žmonės naudoja pokalbius kaip priemonę bendresniam pasaulio pažinimui ir socialinėms pramogoms.
Atsižvelgiant į tai, kad tai nėra pirmas „Microsoft“ bandymas su dirbtiniu intelektu paremtu pokalbių robotu (pamenate „Tay“?), nėra labai keista, kad „Bing Chat“ turi šiokių tokių problemėlių. „Microsoft“ taip pat atsižvelgė į daugybę prašymų dėl funkcijų ir galimybių, kurių sulaukė per pastarąją savaitę, ir apsvarstys svarbiausias idėjas, kad jas įtrauktų į būsimas versijas.