JAV technologijų gigantė „Microsoft“ susidūrė su kol kas nenustatytomis problemomis, o vartotojai – su neveikiančiomis paslaugomis. Visame pasaulyje, ypač Europoje (dėl laiko juostų skirtumo), vartotojai skundžiasi sutrikusia „Outlook“, „Microsoft Teams“ veikla.
Vienoje iš oficialių „Microsoft“ tviterio paskyrų rašoma, kad buvo „nustatyta potenciali tinklų problema ir imamasi priemonių nustatyti tolimesnius ją šalinančius veiksmus“.
Dėl neveikiančių paslaugų skundžiasi Japonijos, Indijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos ir kitų šalių gyventojai. Neveikia dalis teikiamų paslaugų ir Lietuvoje.
Anksčiau buvo skelbta, kad „nulūžo“ daugelis internetinių paslaugų tiekėjų serveriai Rusijoje, įskaitant „Amazon“, „Steam“ ir kitas didžiąsias bendroves. Vėliau buvo pranešta, kad paslaugų tiekimas buvo atstatytas.
Priežastys, kodėl nebeveikia ar tik iš dalies veikia „Microsoft“ paslaugų serveriai, straipsnio rašymo metu nebuvo nustatytos.