Remiantis keliais pranešimais ir „Tom’s Hardware“ artimais šaltiniais, „Intel“ ir „Microsoft“ patyliukais atnaujino veiklą ir pagrindinį palaikymo lygį Rusijoje.
Laikantis Europos, Jungtinės Karalystės ir JAV įvestų sankcijų, „Intel“ ir „Microsoft“ draudžiama parduoti bet kokias naujas technologijas Rusijos teritorijoje. Dėl to „Intel“ ir „Microsoft“ užblokavo oficialios programinės įrangos atsisiuntimą. Tačiau „Intel“ pareiškė, kad bendrovė privalo teikti garantines paslaugas, kurios yra „Intel“ gaminio įsigijimo dalis. „Intel“ ir toliau laikosi visų šalyse, kuriose vykdo veiklą, taikomų eksporto taisyklių ir sankcijų. Tai apima ir JAV bei sąjungininkių paskelbtų sankcijų ir eksporto kontrolės priemonių Rusijai ir Baltarusijai laikymąsi. Galimybė naudotis ištekliais, atitinkančiais tvarkyklių atnaujinimo poreikius, tokiais kaip „Intel Download Center“ ir „Intel Download Support Assistant“ (IDSA), yra „Intel“ garantinių įsipareigojimų dalis, – teigė „Intel“ ir pridūrė: „Pastaruoju metu mūsų veikloje nebuvo jokių pokyčių.“
Šie pokyčiai nėra visai neseni, nes „Tom’s Hardware“ gautuose pranešimuose pažymima, kad tvarkyklių atsisiuntimas buvo atnaujintas 2022 m. pabaigoje. Leidiniai „Izvestija“ ir „CNews“ pranešė, kad naudotojai galėjo pasiekti „Intel“ atsisiuntimo portalą be VPN ir IP maskavimo. Tam reikėjo rasti atsisiuntimo skyrių per „Google“ / „Yandex“, nes oficiali „Intel Russia“ svetainė vis dar oficialiai nepasiekiama iš Rusijos IP.
Be to, pranešimuose taip pat nurodoma, kad „Microsoft“ sugražino „Windows 11“ atnaujinimus Rusijos piliečiams. Bendrovė išplatino pareiškimą „Tom’s Hardware“, kuriame teigiama: „Kaip pranešėme anksčiau, sustabdėme visų naujų produktų ir paslaugų pardavimą Rusijoje ir laikomės ES, Jungtinės Karalystės ir JAV sankcijų“. Tačiau programinės įrangos atnaujinimai nėra nauji pardavimai, o veikiau esamo pirkinio atnaujinimai. „Tom’s Hardware“ kreipėsi į „Microsoft“ dėl išsamesnių paaiškinimų, tačiau bendrovė pareiškė, kad šiuo metu neturi papildomos informacijos, kuria galėtų pasidalyti.