Elektroninė draudėjų aptarnavimo sistema - tai viena pirmųjų elektronines paslaugas teikiančių sistemų Europos Sąjungos socialinio draudimo institucijose, kuri gali priimti iš draudėjų elektroninius dokumentus, pasirašytus saugiu elektroniniu parašu, patvirtintu kvalifikuotu sertifikatu. Naujoji Elektroninė draudėjų aptarnavimo sistema leis naudotojams patogiai ir saugiai bendrauti su „Sodra“, taupys laiką ir materialinius išteklius.
Naudodamiesi šia sistema draudėjai galės elektroniniu būdu pateikti socialinio draudimo pranešimus, kurie iki šiol priimami tik popierine forma, bei gauti juos dominančią informaciją, susijusią su įmonės vykdomu valstybiniu socialiniu draudimu.
„Norime, kad elektroninių paslaugų sistema veiktų nepriekaištingai, todėl jos bandymams skiriame daugiau nei pusę metų. Bandomojoje eksploatacijoje dalyvauja 20 įvairaus tipo draudėjų, kurie buvo kruopščiai atrinkti atsižvelgus į įmonės dydį, jos juridinį statusą bei vykdomą veiklą. Mūsų tikslas - kad ši nauja elektroninė sistema kuo labiau atitiktų kiekvieno draudėjo poreikius“, - teigė „Sodros“ direktoriaus pavaduotojas Mindaugas Strumskis, kuris yra atsakingas už šio projekto priežiūrą.
Naujosios sistemos testavimą planuojama baigti šių metų gruodžio viduryje, o visiems draudėjams ji taps prieinama nuo pirmųjų 2008 m. dienų.