FTB paskelbė viešą pranešimą, kuriame vartotojams patariama saugotis sukčių, besislepiančių po reklaminiais skelbimais. Biuras pasiūlė naudoti reklamos blokatorių (adblock‘erį), kad apgaulingi skelbimai (kartu su tikraisiais) nebūtų rodomi.
Naudotojai, šiais laikais ieškantys įmonių „Google“, paprastai šalia pirmųjų kelių paieškos rezultatų mato žodį „reklama“ iš įmonių, kurios perka skelbimus šioje paslaugoje. FTB įspėja, kad kai kurie kenkėjai perka skelbimus, apsimesdami tikromis bendrovėmis, ir taiko sudėtingas schemas, kad apgautų klientus ir įsiūlytų kenkėjišką programinę įrangą.
Įsilaužėliai gali pirkti skelbimus, vedančius į svetaines, kurios apsimeta tikromis įmonėmis ar prekių ženklais, arba naudotis geru paieškos sistemų optimizavimu, kad jų apgaulingos svetainės būtų rodomos aukštai paieškos rezultatuose. Toliau įsilaužėliai naudoja įprastas gudrybes, pavyzdžiui, apsimeta finansinėmis tarnybomis, kad pavogtų naudotojų informaciją, arba populiarią programinę įrangą, kad apgaule priverstų naudotojus atsisiųsti kenkėjišką programinę įrangą.
Nepaisant ginčų dėl reklamos blokatorių, FTB pripažįsta, kad jie yra veiksmingas sprendimas, padedantis išvengti kenkėjiškų reklamų. Biuras taip pat nurodo kitas geras atsargumo priemones, pavyzdžiui, patikrinti reklamos internetinį adresą, kad įsitikintumėte, jog jis veda į tikrąją prekės ženklo svetainę, arba tiesiogiai įvesti įmonės tinklapio adresą, jei jį žinote. Jei nežinote, „Vikipedija“ paprastai nurodo įmonių tinklapių adresus atitinkamuose straipsniuose.
FTB taip pat mano, kad įmonės gali padėti apsaugoti klientus nuo sukčiavimo internete. Domenų apsaugos paslaugos gali įspėti įmones, kai atsiranda panašių domenų.