„The Witcher 3“ didelis atnaujinimas tik ką tik pasirodė, bet žmonės jau skundžiasi dėl įvairiausių problemų dėl asmeniniams kompiuteriams skirtos žaidimo versijos. Daugeliui žaidėjų nepavyko prisijungti prie žaidimo, o net ir prisijungę jie turėjo įvairiausių vargų.
Nors dėl naujų grafikos pasirinkimų žaidimas tapo vizualiai patrauklesnis, net ir galingą techninę įrangą turintys žaidėjai susiduria su vaizdo trūkčiojimu ir atsitiktiniais žaidimo užstrigimais. Visa tai dėl Ray Tracing – kelios apžvalgos „Steam‘e“ sako, kad šis efektas naudoja pernelyg daug išteklių, kurių negali kompensuoti net tokių technologijų, kaip DLSS, pritaikymas. Naudojant Ray Tracing atsiranda žaidimo užstrigimai, o kadrų kiekis yra labai mažas.
Dabartinėje žaidimo versijoje yra klaidų, kurių nebuvo 2015 m. versijoje. Negalėjimas naudotis rankinio žaidimo išsaugojimo sistema yra viena iš jų. Be to, kai įjungtas Ray Tracing, apšvietimas gali staigiai kisti, o tai turi įtakos veikėjų modelių ir nustatymų kokybei. Norėtųsi tikėtis, kad CDPR išspręs šias problemas ir pagerins žaidimo patirtį.