Anksčiau „YouTube“ toksiškų komentarų problemą sprendė taip, kad prieš paskelbdama žinutę įspėdavo žmones, kad ji gali būti įžeidžiančio pobūdžio. Naujoji funkcija yra šiek tiek platesnė – ji įspėja naudotojus, kai „YouTube“ aptinka ir pašalina kai kuriuos jų komentarus, pažeidžiančius bendruomenės gaires. Tiems, kurie ignoruoja šiuos įspėjimus ir toliau palieka daugybę įžeidžiančių komentarų, „YouTube“ gali 24 valandoms skirti apribojimą komentarams rašyti.
Įspėjimai ir komentarų sustabdymas 24 valandoms gali neatrodyti didelės atgrasymo priemonės, tačiau „YouTube“ bendruomenės vadovas rašo, kad bandymai parodė, jog šis derinys sumažina tikimybę, kad naudotojai vėl paliks pažeidžiančius komentarus. Naujoji funkcija šiuo metu taikoma tik angliškiems komentarams. Per ateinantį mėnesį „YouTube“ tikisi ją įdiegti ir daugiau kalbų.
„Mūsų tikslas – ir apsaugoti kūrėjus nuo naudotojų, bandančių komentarais daryti neigiamą poveikį bendruomenei, ir suteikti daugiau skaidrumo naudotojams, kurių komentarai galėjo būti pašalinti dėl politikos pažeidimų, ir, tikimės, padėti jiems suprasti mūsų bendruomenės gaires.“
„YouTube“ pripažįsta, kad sistemos ne visada teisingai veikia, todėl visi, kurie mano, kad gavo įspėjimą, kuris nebuvo pelnytas, gali pateikti atsiliepimus ir padėti bendrovei suprasti, kad ji padarė klaidą. Tačiau neužsimenama apie per klaidą pašalintų komentarų atkūrimą.
Kita didelė svetainės problema – nepageidaujami pranešimai. „YouTube“ teigia, kad tobulina automatinio aptikimo sistemas ir mašininio mokymosi modelius, kad galėtų nustatyti ir pašalinti nepageidaujamus pranešimus. Per pirmuosius šešis 2022 m. mėnesius ji pašalino daugiau kaip 1,1 mlrd. nepageidaujamų komentarų. Į tiesioginių transliacijų pokalbius įsiveržiantys botai – dar viena sritis, kurią „YouTube“ stengiasi spręsti dėl patobulinto spambotų aptikimo.