„Google“ pradėjo diegti naują reklamos nuostatų valdymo įrankį – „My Ad Center“, kuris buvo pristatytas gegužę „Google I/O“ konferencijoje. Nuo šiandien jis bus pasiekiamas „Google“ paieškos, „YouTube“ ir „Discover“ naudotojams visame pasaulyje.
Nauji „My Ad Center“ valdikliai leidžia naudotojams blokuoti, kad skelbimai būtų automatiškai suasmeninami pagal jų veiklą, ir pranešti apie savo nuostatas tiesiogiai „Google“. Įrankis suteikia daugiau galimybių valdyti informaciją, naudojamą naudotojo reklamavimo patirčiai suasmeninti.
Mano skelbimų centras leidžia atsisakyti bet kokio suasmeninimo, kai rodomi skelbimai, įskaitant amžių, santykių būseną, išsilavinimą ir demografinius rodiklius (šiuo atveju skelbimai nebus rodomi, bet taps nesuasmeninti, t. y. mažiau naudingi). Naudotojai galės pasirinkti, kuriuos duomenų šaltinius „Google“ naudoja „YouTube“ paieškos skelbimams ir rekomendacijoms suasmeninti.
Be to, Mano skelbimų centre naudotojai galės apriboti arba atsisakyti tam tikrų reklamos temų (pvz., lošimų, alkoholio, pažinčių, svorio metimo, nėštumo ir vaikų auklėjimo).
Skelbimų centro naudotojai gali pasiekti informaciją apie konkretų reklamuotoją spustelėdami elipsę šalia bet kurio skelbimo. Specialioje patvirtinto reklamuotojo kortelėje galite matyti visus skelbimus, kuriuos jis paleido per pastarąsias 30 dienų.
„Tai darome, nes manome, kad ilgalaikės ir tvarios reklamos ekosistemos kūrimas yra svarbus visai interneto bendruomenei. Esame įsipareigoję padėti pramonei pereiti prie ateities, orientuotos į privatumą ir vertę ne tik įmonėms, bet ir vartotojams“, – tikina Jerry Dischleris, „Google“ reklamos viceprezidentas.
Prisiminsime, kad vasario mėn. Dischleris įvardijo tris svarbiausius „Google Ads“ prioritetus 2022 m. Tai automatizavimas, matavimai ir privatumas. Pasak bendrovės atstovų Mano skelbimų centro paleidimas yra svarbus „Google“ žingsnis siekiant, kad skelbimai būtų aktualūs ir saugūs naudotojams, suteikiant jiems galimybę valdyti savo privatumą.