Įmonė „UCS Baltic“ apskaitos ir valdymo sistemų viešnagės sektoriui lyderė plečia savo teikiamų paslaugų spektrą. Nuo šiol įmonė teikia patogią ir patikimą personalinių kompiuterių aptarnavimo paslaugą.
Įmonėje įdiegta moderni gedimų registravimo sistema, klientai aptarnaujami visą parą, 7 dienas per savaitę, veikia bendra klientų aptarnavimo telefonų linija, įmonės darbuotojai įgiję aptarnavimo sertifikatus.
Dirbant su klientais įmonė pastebėjo, kad personaliniai kompiuteriai dažnai būna apleisti, o jiems sugedus kviečiami nepatyrę specialistai. Todėl įmonė „UCS Baltic“ nusprendė teikti ne tik savo parduodamos įrangos aptarnavimo paslaugą, bet ir kliento personalinių kompiuterių aptarnavimą, kuris esamiems klientams bus ypač patogus, nes paslaugos bus teikiamos kartu ir klientui nereikės sukti galvos dėl to, kas ir kaip turi šalinti gedimą.
UAB „UCS Baltic“ vykdantysis direktorius Tadas Vilutis taip komentuoja įmonės teikiamų paslaugų plėtrą: „Manome, kad mūsų teikiama personalinių kompiuterių aptarnavimo paslauga bus puikus pagalbininkas mūsų esamiems klientams, taip pat planuojama, kad paslauga taps populiari ir tarp kitų verslo klientų, kuriems reikia operatyvaus ir kokybiško personalinių kompiuterių aptarnavimo.“
Įmonės „UCS Baltic“ teikiama personalinių kompiuterių aptarnavimo paslauga taip pat apima konsultacijas kompiuterių naudojimo klausimais telefonu ir elektroniniu paštu visą parą, standartinės programinės įrangos diegimą kompiuteriuose, jos atnaujinimą, konfigūravimą ir priežiūrą; taip pat techninės įrangos remonto paslaugą.