Blogų naujienų „Facebook“ pateikia „Pew Research Center“ atlikta apklausa. Ji apklausė 1316 JAV paauglių nuo 13 iki 17 metų apie jų interneto įpročius ir nustatė, kad tik 32 % jų naudojasi „Facebook“ programėle.
Rezultatai labai skiriasi nuo 2015 m. „Pew Research Center“ atliktos apklausos, kurios metu nustatyta, kad tuo metu „Facebook“ naudojosi net 71 % paauglių. Tačiau nuo to laiko šis demografinis socialinis tinklas kasmet mažėjo. Nepaisant to, kad praėjusiais metais generalinis direktorius Mark Zuckerberg paragino platformą perorientuoti savo pastangas į jaunesnių naudotojų aptarnavimą, vis daugiau paauglių ją paliko.
Nors iš tikrųjų tai nėra socialinės žiniasklaidos svetainė, populiariausia platforma tarp dalyvių buvo „YouTube“, kuria naudojasi 95 % apklaustų paauglių – 19 % prisipažino, kad vaizdo įrašų transliavimo platformoje yra „beveik nuolat“. Nenuostabu, kad antroje vietoje atsidūrė „Tik-Tok“ – 67 % paauglių teigė ja besinaudojantys, o 16 % prisipažino, kad beveik nuolat naudojasi šia programėle. Tačiau „Meta“ valdo ne tik „Facebook“ bet ir „Instagram“. Būtent „Instagram“ užėmė trečiąją vietą – ja naudojasi 62 % paauglių, iš kurių 10 % teigia, kad beveik nuolat slankioja po nuotraukas ir vaizdo įrašus.
„Snapchat“ buvo dar viena paslauga, kurios naudojimas tarp paauglių nuo 2015 m. išaugo nuo 41 % iki 59 %. Sumažėjo „Twitter“ ir „Tumblr“ naudojimas – atitinkamai 10 % ir 9 %. „Twitch“ (20 %), „WhatsApp“ (17 %) ir „Reddit“ (14 %) prieš septynerius metus nebuvo įtrauktos į apklausą.
Kitoje naujausios apklausos dalyje buvo klausiama, kokius įrenginius paaugliai turėjo ar turėjo prieigą prie jų. Pirmoje vietoje buvo išmanieji telefonai – 95 %, palyginti su 73 % 2015 m. Po to sekė staliniai ir (arba) nešiojamieji kompiuteriai – 90 %, palyginti su 87 %, ir žaidimų konsolės – 80 %, palyginti su 81 %. Daugiau nei pusė paauglių (54 %) teigė, kad jiems būtų sunku atsisakyti socialinės žiniasklaidos, o 36 % teigė, kad joje praleidžia per daug laiko. Kalbant apie kasdien besinaudojančių internetu skaičių, jis padidėjo nuo 92 % 2015 m. iki 97 %.