Pasaulinė IT sprendimų kompanija „Hewlett-Packard“ (HP), atnaujinusi savo IT paslaugų valdymo sprendimus, organizacijoms padės įsidiegti naujausios IT infrastruktūros bibliotekos (ITIL – IT infrastructure library) paslaugų valdymo metodikas.
ITIL metodika Baltijos šalyse taikoma vis plačiau ir įgyja vis didesnę reikšmę siekiant priderinti IT infrastruktūrą prie įmonės poreikių ir efektyviai valdyti teikiamas IT paslaugas. ITIL metodika pasitelkiama finansų, telekomunikacijų bei valstybiniuose sektoriuose.
Trečioji ITIL versija („ITIL v3“) yra geriausių IT valdymo praktikų sistema, leidžianti teikti aukštos kokybės IT paslaugas organizacijose. Atnaujinti HP paslaugų valdymo sprendimai kartu su „ITIL v3“ leidžia suvienyti IT procesus, taikomąsias programas bei strategiją. Šie sprendimai užtikrina geresnį IT ūkio valdymą, didesnį suderinamumą bei našumą.
„Naujausioje ITIL versijoje į IT ir įmonės veiklą žvelgiama kaip į neatsiejamus dalykus, kurie vienas be kito negali egzistuoti. Informacinės technologijos taip pat pradėtos vertinti pagal jų teikiamą naudą įmonės veiklai. Ankstesnėse ITIL versijose IT įtaka veiklai nebuvo plačiai nagrinėjama“, – sako HP vadovaujantis konsultantas Aras Valentinavičius.
Būdama IT paslaugų valdymo pradininkė ir turėdama daugiau nei 15 metų patirties šioje srityje, HP yra viena aktyviausiai prie „ITIL v3“ kūrimo prisidėjusių kompanijų. Ji taip pat tapo vienintele iš didžiųjų kompiuterinių bendrovių, pasamdyta atlikti ITIL atnaujinimą. HP jau nuo 1997 metų į IT bei įmonės veiklas žvelgė kaip į tarpusavyje glaudžiai susijusius procesus, šiuo požiūriu paremtas ir HP IT paslaugų valdymo modelis (IT Service Managent Reference Model).
HP paslaugų valdymo sprendimai apima mokymus, konsultacijas, palaikymą bei programinę įrangą. Išskiriami 6 sprendimai, kurie skirti visoms paslaugų valdymo sritims, tarp jų – paklausos ir portfelio valdymui, verslo procesų valdymui, turto ir IT finansų valdymui, konsoliduotam paslaugų centrui, pasikeitimų ir konfigūravimo valdymui bei infrastruktūros valdymui.