„Mozilla Foundation“ negaili kritikos „Apple“ vadovo Steve‘o Jobso oligopolinei interneto rinkos vizijai. „Mozilla“ vadovas Johnas Lilly teigia, kad „Apple“ vykdoma politika „senamadiška, korporacinė ir visiškai neorientuota į šiuolaikinį interneto verslą“.
Ginčas tarp bendrovių kilo po to, kai naujosios „Apple“ interneto naršyklės „Safari3“ pristatymo metu Steve‘as Jobsas pareiškė, kad ateityje naršyklių rinką dalinsis tik dvi bendrovės: „Apple“ ir „Microsoft“.
Šiuo metu 78% interneto naršyklių rinkos kontroliuoja „Microsoft IE“, 15% - „Mozilla Firefox“, tuo tarpu „Apple Safari“ užima tik 5% rinkos. Steve‘as Jobsas davė suprasti, jog ateityje „Apple“ tikslas – užimti „Mozzila“ vietą interneto naršyklių rinkoje ir tapti vieninteliu rimtu „Microsoft“ konkurentu.
„[Steve‘o Jobso] kalba nebuvo nesusipratimas. Ji puikiai parodo senamadišką, korporacinį bendrovės mąstymą. „Apple“ požiūris į problemą žlugdo pasitikėjimą, ryžtą, o svarbiausia trukdo tobulinti paslaugų kokybę“ – teigė Johnas Lilly.