Šveicarų verslininkas ir tinklaraštininkas Jamesas Eagle’as palygino mėnesinius apsilankymo populiariose svetainėse nuo 1993 m. sausio mėn. iki 2022 m. sausio duomenis ir juos vizualizavo.
Jis naudojo statistiką iš atvirų šaltinių – „SEMRush“, „Statista“, „Internet Archive“, „Google Analytics“ ir įmonių ataskaitų. Paskelbtame vaizdo įraše rodoma, kaip per 29 metus pasikeitė interneto vartotojų prioritetai:
Kaip matote, „America Online“ (AOL) svetainė su įvairiomis internetinėmis paslaugomis buvo pirmoje vietoje nuo 1993 iki 2000 m., tada ją aplenkė „Yahoo“. Tuomet apsilankymų paieškos sistemoje skaičius per mėnesį viršijo 400 mln. „Amazon“ reitinge pasirodė 1998 m., „eBay“ – 1999 m.
2001 m. Google pirmą kartą pasirodė tope, per metus pakilo į ketvirtą vietą. Tuo periodu ten apsilankė penkis kartus mažiau nei „Yahoo“.
2005 metais reitinge atsirado pirmasis socialinis tinklas „Myspace“. Kiek vėliau tais pačiais metais – „Vikipedija“.
Tuo tarpu 2006 metais populiariausia svetaine tapo Google, kurioje apsilankymų skaičius per mėnesį viršijo 5 mlrd.. 2007 metais pirmą kartą reitinge atsidūrė „YouTube“ ir iškart septintoje vietoje (883 mln.), 2008 metais – „Facebook“ ketvirtoje (1,3 mlrd.). ), o rusiška paieško sistema „Yandex“ užėmė devintą (890 mln.).
2008-ųjų gruodį iš reitingo iškrito „Myspace“, o 2012-aisiais iškilo socialinis tinklas „VKontakte“ iki 2014 metų buvo lankomiausių svetainių topuose (tada apsilankydavo 1,4 mlrd. per mėnesį). „Twitter“ pirmą kartą tapo viena iš populiariausių svetainių 2012 m., o „Instagram“ – 2014 m.