Keleivių vežimo traukiniais bendrovė „LTG Link“ turi žinių keliaujantiems: įmonė baigė testuoti naują bilietų pardavimo sistemą. Tai – vienas svarbiausių bendrovės pastarųjų metų projektų. Planuojama, kad laukti pokyčiai visuomenei bus pristatyti kitą savaitę.
Pastaruosius mėnesius „LTG Link“ atliko baigiamuosius bilietų pardavimo sistemos testavimo darbus, kurių metu naujoje interneto svetainėje, stacionariose bei mobiliose kasose buvo tikrinami nauji bilietų pirkimo, kontrolės, grąžinimo, keitimo bei papildomų paslaugų įsigijimo sprendimai. Vasarį visa tai išbandė ir pirmieji klientai.
„Šiuolaikiška bilietų pardavimo sistema – itin lauktas pokytis. Naujoje interneto svetainėje, bilietų pardavimo kasose bei traukiniuose klientai galės įsigyti bilietus žymiai patogiau ir greičiau, taip pat – juos pasikeisti ar gražinti. Neužilgo pristatysime ir visiškai naują kelionių traukiniais mobiliąją programėlę“, – teigia „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Naujoje bilietų pardavimo sistemoje įdiegti sprendimai leis bendrovei dar geriau informuoti klientus apie kiekvieną maršrutą ar jo pokyčius, kursuojančius traukinius bei teikiamas paslaugas, o keliaujantiems kurs dar geresnes kelionių patirtis. Pirkti bilietus bus patogu visiems keleiviams, tarp jų – ir individualių poreikių turintiems asmenims, kurie juos galės įsigyti balsu.
Kartu su nauja sistema bus atnaujintos keliavimo traukiniais taisyklės, leisiančios patogiau planuoti keliones. Pakeisti ar grąžinti kelionės bilietą klientai galės savarankiškai, supaprastintomis sąlygomis internetu, o trijų ar didesne asmenų grupe keliaujantiems žmonėms bus siūlomos grupinės nuolaidos.
Naują bilietų sistemą diegia estų bendrovė „Turnit“ – jos sukurtomis sistemomis naudojasi daugiau kaip 40 keleivių vežimo operatorių visame pasaulyje. Naujoji bilietų pardavimo sistema įsigyjama „SaaS“ (programinės įrangos kaip paslaugos) pagrindu.