„Gran Turismo 7“ žaidimas yra tikrai vykęs, bet dabar turi gan žemą reitingą ir tai yra visai ne dėl grafikos, valdomumo ar prastos fizikos. Žemo reitingo žaidėjų balai ir toliau kaupiasi dėl naujausio „Sony“ pataisymo, kuris padidino priklausomybę nuo mikrotransakcijų ir žymiai padidino sunkumą užsidirbant kreditus žaidime.
Kreditai yra „Gran Turismo“ pasaulio valiuta, o istoriškai žaidėjai galėjo dalyvauti lenktynėse, kad uždirbtų pakankamai pinigų savo garažui išplėsti – bent jau iki pataisos 1.07. Pataisymas pakoregavo apdovanojimus už 18 skirtingų lenktynių, kuriose žaidėjai anksčiau lankydavosi norėdami papildyti savo piniginę. Dėl šio atlygio koregavimo daug sunkiau uždirbti kreditus, todėl daugelis aukščiausios klasės žaidimo automobilių tampa nepasiekiami tiems, kurie nenori pirkti kreditų per žaidimo mikrotransakcijų sistemą arba praleisti iki 20 valandų, kad gautų vieną automobilį.
Tie žaidėjai, kurie nenori praleisti realių dienų savo gyvenime uždirbdami vieną automobilį, gali nusipirkti žaidimo kreditų už tikrus pinigus, nors kaina gali skirtis priklausomai nuo geografinės padėties. Nepriklausomai nuo vietos, būkite tikri, kad greičiausi žaidimo automobiliai nebus pigūs. Žaidėjai gali tikėtis sumokėti iki 20 milijonų kreditų už kai kuriuos legendinius žaidimo automobilius. Su žaidimo valiuta, kurios vertė yra 19,99 USD už 2 000 000 kreditų JAV, šių legendinių automobilių realioji vertė yra 200 USD, o tokių brangių automobilių yra ne vienas.
Toks „Sony“ elgesys labai panašu į EA „Battlefront II“ fiasko 2017 m., kai žaidėjai apskaičiavo, kad norint atrakinti visą pagrindinio žaidimo turinį prireiks 4 528 žaidimo valandų arba 2 100 USD mikrotransakcijų. Šiuo atveju dėl gerbėjų pasipiktinimo EA sustabdė visas mikrotransakcijas ir pergalvojo savo pajamų gavimo strategiją. Turėsime palaukti, kol pamatysime, kaip „Sony“ ir „Polyphony“ susidoros su „Gran Turismo 7“ problemomis ir prastomis tyčinėmis apžvalgomis.