Žvelgiant vien į vartotojo sąsajos dizainą, „Google“ elektroninio pašto paslauga „Gmail“ seniai nesulaukė didesnių pokyčių. Tai netrukus pasikeis, mat „Google“ siekia pritaikyti unifikuotą stilistiką visoms savo aplikacijoms, kad naviguoti tarp jų taptų paprasčiau. Štai, kaip „Gmail“ atrodo pastaruosius keletą metų:
Aukščiau esančiame pavyzdyje taip pat matomas pranešimas, siūlantis išbandyti naują vartotojo sąsają. Vartotojui sutikus, „Gmail“ išvaizda šiek tiek pasikeičia:
Nors iš pirmo žvilgsnio pokyčiai atrodo minimalūs, iš tikro „Gmail“ taps šiek tiek panašia į „Microsoft Outlook“ el. pašto dėžutę. Visos aplikacijos ir esminiai komponentai išlieka kairėje ekrano pusėje, tačiau jų išdėstymas bus žymiai lengviau suprantamas. Pereinant į „Chat“ bei „Meets“ aplikacijas nereikės jungti kito naršyklės lango ar kortelės – viskas bus atidaroma tame pačiame lange. Taip pat „Google“ įdiegs unifikuotą paiešką, tad rezultatų bus galima ieškoti vienu metu visose integruotose platformose, pavyzdžiui „Gmail“ bei „Chats“.
Nauja vartotojo sąsaja bus siūloma visiems, išskyrus „Workspace Essentials“ klientus, nuo vasario 8-osios. Pirmiausia naudotojams bus siūloma išbandyti atnaujintą platformą, o nuo balandžio mėnesio visiems bus aktyvuota nauja vartotojo sąsaja, laikinai paliekant galimybę grįžti prie senosios versijos. Iki metų vidurio naujasis dizainas taps standartiniu visiems, be galimybės grįžti prie senosios (dabartinės) versijos.