Nuo šiol „Omnitel“ ir „Omnitel Extra“ paslaugų vartotojai gali naudotis nauja elektronine savitarnos sistema, kuri klientams suteikia galimybę valdyti daugiau paslaugų ir gauti daugiau informacijos.
„Kurdami naują savitarnos sistemą siekėme, kad klientams būtų saugu, patogu ir paprasta ja naudotis. Supaprastinome prisijungimo procesą, suteikėme vartotojams galimybę patiems administruoti daugiau paslaugų, susiejome savitarną su internetinės bankininkystės sistemomis“, - sakė „Omnitel“ viceprezidentas komercijai Remigijus Štaras. Pasak jo, naujoji savitarnos sistema klientams sutaupys laiko, kadangi prie jos galima prisijungti ne tik internetu kompiuteryje, bet ir internetu mobiliajame telefone.
Prie „Omnitel“ savitarnos sistemos galima prisijungti adresu www.omnitel.lt/savitarna arba „Omni SurfPort“ portale mobiliajame telefone, adresu wap.sp.lt, skiltyje „Savitarna“. Jungiantis per „Omni SurfPort“ portalą, vartotojams nereikės įsiminti slaptažodžių – prie savitarnos prisijungiama automatiškai per mobilųjį telefoną. Paprasta prisijungti ir naudojantis internetu kompiuteryje – registruojantis sistemoje, klientui tereikia įvesti savo mobiliojo telefono numerį, į kurį SMS žinute bus atsiųstas vienkartinis prisijungimo slaptažodis. Prisijungęs prie sistemos, klientas turės galimybę susikurti savo nuolatinį slaptažodį.
Nauja ir tai, kad, prisijungdami prie „Omnitel“ savitarnos adresu www.omnitel.lt/savitarna, vartotojai gali patvirtinti savo tapatybę per internetinės bankininkystės sistemą. Patvirtinę savo tapatybę per internetinės bankininkystės sistemą, privatūs „Omnitel“ ir „Omnitel Extra“ vartotojai galės visiškai valdyti visus savo telefono numerius – peržiūrėti informaciją apie sąskaitas, mokėjimo planus bei paslaugas, keisti mokėjimo planą, užsakyti paslaugas, papildyti „Omnitel Extra“ sąskaitą internetu ir t.t.
Tokius pačius veiksmus galės atlikti ir prie sistemos adresu www.omnitel.lt/savitarna su slaptažodžiu bei vartotojo vardu prisijungę „Omnitel“ klientai, kurie pageidaus administruoti visus savo telefonų numerius. „Omnitel Extra“ vartotojai bei tie „Omnitel“ klientai, kurie prie savitarnos prisijungs per „Omni SurfPort“ portalą mobiliajame telefone, galės administruoti su savo telefono numeriu susijusią informaciją.
Verslo klientams nauja savitarnos sistema suteiks galimybę bet kuriuo metu peržiūrėti visų įmonės mobiliojo telefono numerių einamojo mėnesio sąskaitas. Tai itin patogu įmonių vadovams, norintiems kontroliuoti ir planuoti išlaidas mobiliajam ryšiui.
Naujoji „Omnitel“ savitarnos sistema pakeis iki šiol veikusią savitarnos sistemą „Omni vartai“.