2021 m. artėjant į pabaigą, pasirodo įvairiausia statistika. „SensorTower“ paskelbė savo metinę mobiliųjų programų išlaidų ataskaitą ir joje matyti aiški tendencija – tiek „Android“, tiek „iOS“ naudotojai programėlėms išleidžia daugiau pinigų, palyginti su 2020 m.
Bendra suma, išleista programoms 2021 m., siekė 133 milijardus JAV dolerių, o tai yra maždaug 20% daugiau nei 2020 m., kai buvo išleista 111,1 mlrd. JAV dolerių. Nauji programėlių išlaidų duomenys buvo sudaryti remiantis numatomomis išlaidomis nuo 2021 m. sausio 1 d. iki gruodžio 31 d.
„Apple App Store“ vis dar sudaro didesnę dalį visos sumos – vartotojai išleido 85,1 mlrd. USD arba 17,7 % daugiau nei pernai. „Google Play“ parduotuvė per pastaruosius 12 mėnesių gavo 47,9 mlrd. USD, o tai yra 23,5 % daugiau nei 2020 m. Esant dabartinei padėčiai, „Apple App Store“ uždirba 1,8 karto daugiau pajamų, palyginti su „Google Play“ parduotuve.
Bendras programų įdiegimų skaičius abiejose programų parduotuvėse 2021 m. padidėjo 0,5 %, o „Google Play“ iš viso įdiegė 111,3 mlrd., o „App Store“ – 32,3 mlrd. „TikTok“ yra dažniausiai atsisiunčiama 2021 m. programa „iOS“ ir „Android“ platformose. „Meta Facebook“, „Instagram“, „WhatsApp“ ir „Messenger“ seka toliau, o „Telegram“, „Snapchat“, „Zoom“, „CapCut“ ir „Spotify“ užbaigia 10 geriausių.
„TikTok“ taip pat pelnė karūną kaip daugiausiai uždirbanti 2021 m. programa, nes „SensorTower“ prognozuoja, kad iki metų pabaigos platformoje naudotojai išleis stulbinančius 2,3 mlrd. USD.