Praėjusią savaitę pasirodė vienas iš didžiausių šių metų netikėtumų, tačiau bent jau kol kas ne iš teigiamos pusės, tai yra „Grand Theft Auto The Trilogy: Definitive Edition“, kuris turėjo visus, išsiilgusius naujo „GTA“, bent jau trumpam pasotinti, tačiau gavosi visiškai ne taip, ko tikėjosi net patys didžiausi pesimistai. Vienas iš labiausiai laukiamų senesnių žaidimų sugrįžimų šiuo metu yra tiesiog bombarduojamas populiariausioje vertinimo svetainėje „Metacritic“.
Pirmiausia, apie pačias problemas. Beveik visos jos yra labai dažnos visuose trijose dalyse, tai yra sisteminės klaidos, kurias sunku net suskaičiuoti. Nuo mažiausių grafinių nesklandumų iki akimirkų kai žaidimas tiesiog išsijungia ar paprasčiausių blogai sumodeliuotų veikėjų, kurie net kažkaip keistai, kad „remaster“ versijoje atrodo net blogiau nei originale – fanai apie visus nesklandumus nusprendė savo pyktį išsakyti internetinėje erdvėje.
Rašymo metu dar nebuvo oficialių apžvalgų, tačiau šiuo metu daugiau nei 2000 „Metacritic“ platformos vartotojų vertina žaidimą mažiau nei vienetu ir daugiausiai kritikos čia buvo gauta iš „Xbox One/Series“ savininkų. Jeigu situacija negerės, tai „Grand Theft Auto The Trilogy: Definitive Edition“ greitu metu bus galima tituluoti vienu iš prasčiausių šių metų „projektų“, nes bendrai paėmus, norint užimti pirmąją vietą ir aplenkti „eFootball“, trilogijai dar yra kur „patobulėti“.
Dar nesinori „Grand Theft Auto The Trilogy: Definitive Edition“ lyginti su pernai pasirodžiusiu „Cyberpunk 2077“, tačiau su tokiu „šiltu“ priėmimu gali būti, kad greitu metu teks. Abu jie turėjo tiesiog tragišką startą ir sulaukė panašios reakcijos iš žaidėjų, tačiau priešingai nei kaimynų lenkų projektas, iš „GTA“ nebuvo išpūstas toks didžiulis burbulas bent jau iš kūrėjų pusės, todėl „Rockstar Games“ reputacija neturėtų taip smarkiai nukentėti.