Ko gero populiariausių interneto paslaugų tiekėja „Google“ iki šių metų pabaigos žada 150 mln. vartotojų automatiškai įgalinti dviejų žingsnių autentifikaciją (2SV). Kompanijos teigimu, tai vienas patikimiausių būdų siekiant sumažinti nelegalius prisijungimus prie svetimų paskyrų bei tinklų. Naudoti 2SV metodą bus priversti ir 2 mln. „YouTube“ turinio kūrėjų, tuo tarpu „Google“ aplikacijų meniu išmaniuosiuose telefonuose papildys sekcija, kurioje vartotojai galės pasiekti visus išsaugotus slaptažodžius.
Pats dviejų žingsnių autentifikacijos procesas nėra toks sudėtingas, kaip gali skambėti – tai tereiškia, jog vartotojas suvedęs slaptažodį turi patvirtinti savo tapatybę dar kartą. Tam paprastai naudojamos SMS žinutės, skambučiai, el. laiškai bei saugumo raktai. „Google“ skelbia bendradarbiaujanti su įvairiomis kompanijomis, kad iki metų pabaigos galėtų skirti per 10 tūkstančių saugos raktų savo aukščiausios rizikos klientams. Taip pat technologijų milžinė teigia nesustosianti ties 2SV – ji ieškos kitų metodų saugiai autentifikacijai ir slaptažodžių poreikio mažinimui.
Dvigubos autentifikacijos reikalavimas nėra vienintelė naujiena, nuo kurios „Google“ pradėjo šią savaitę – ji taip pat skelbia blokuosianti reklamas, prieštaraujančias moksliniams faktams apie klimato pokyčius. Šis draudimas apims pačią „Google“, „YouTube“, bei visus interneto puslapius, savo reklamai naudojančius „Google Ads“. Kompanijos teigimu, draudimas apima visas konspiracijos teorijas, mėginančias paneigti žmonijos įtaką globaliniam atšilimui. Taip pat bus draudžiamos reklamos, kuriose skelbiama, jog klimato pokyčiai yra apgaulė.
„Google“ veiksmų trūkumas šia tema ilgą laiką buvo kritikuojamas – ne pelno siekianti organizacija „Avaaz“ 2020-aisiais atliko tyrimą „YouTube“ platformoje. Tyrėjai išsiaiškino, jog per metus daugiau nei 21 mln. žmonių peržiūri vaizdo įrašus skleidžiančius neteisingą informaciją apie klimato pokyčius. Tai įrodo, jog „Google“ valdomuose puslapiuose žmonės gali būti klaidinami. Dėl to kompanija netgi gavo papeikimą iš JAV kongreso, tačiau šis reklamos draudimas yra pirmas rimtas veiksmas link neteisingos informacijos panaikinimo.
Naujos reklamos taisyklės įsigalios nuo šių metų lapkričio mėnesio, o iki tol „Google“ skelbia derinanti jų formulavimą su Jungtinių Tautų tarpvyriausybine klimato kaitos komisija.