„Facebook“ noras pasisavinti geriausias savo konkurentų savybes pramušė visas įmanomas lubas. Dar visai neseniai šios bendrovės valdomas socialinis tinklas „Instagram“ pasipildė „Reels“ galimybe, kuri leidžia įkelti trumpus vaizdo įrašus. Tikriausiai, nenustebsite žinoję, jog analogiška funkcija pasiekė ir patį „Facebook“.
Vienas didžiausių socialinių tinklų jau ne vienerius metus kopijuoja savo konkurentus, todėl nenuostabu, jog „Facebook“ negali pro akis praleisti nuolat augančio „TikTok“ populiarumo, kur analogiška funkcija yra pagrindinė platformos savybė. Akivaizdu, kad „Facebook“ siekia perimti geriausias „TikTok“ savybes ir nugalėti pastarąją platformą konkurencinėje kovoje.
Šiuo metu „Facebook Reels“ yra prieinamos JAV teritorijoje, tačiau netrukus turėtų pasirodyti ir kituose regionuose, įskaitant ir Lietuvą. „Reels“ turinį gali sudaryti įvairiausi vaizdo įrašai su muzika, įvairiais garsais, specialiais efektais ir pan. Tokia vartotojų įkelta medžiaga yra rodoma tarp naujienų srauto bei grupėse. Peržiūrint tokio tipo medžiagą, vartotojams suteikiama galimybė tapti kūrėjo sekėju, sureaguoti į įkeltą įrašą ar pasidalinti juo su draugais.
„Facebook“ taip pat testuoja galimybę, kuri daugiau matomumo suteiktų ir „Instagram“ vartotojams. Pranešama, jog tokia funkcija leistų pastarajame socialiniame tinkle įkeltas „Reels“ rekomenduoti vartotojams, kurie naudojasi „Facebook“ platforma. Tai, žinoma, reikštų ir dar gilesnę šių dviejų tinklų integraciją.
Verta paminėti, jog socialiniame tinkle „Facebook“ pasirodanti „Reels“ galimybė jums leis naudoti įvairius AR efektus, laikmačius, o taip pat turėsite galimybę pagreitinti ar sulėtinti savo vaizdo įrašą, sujungti kelis įrašus į vieną. Dar viena įdomi detalė – „Reels“ šiame socialiniame tinkle, pagal nutylėjimą, bus prieinamos asmenimis nuo 18 metų, tačiau pakeitimus vartotojai galės padaryti dar prieš paskelbdami savo įrašą.