„ByteDance“ valdomas socialinis tinklas „TikTok“, kuriame vartotojai gali dalintis trumpais vaizdo įrašais, auga it ant mielių. Kai kurias šios platformos funkcijas jau kuris laikas kopijuoja ir kitos platformos, kuriose galima dalintis vaizdo įrašus, tačiau, panašu, kad to tikrai nepakaks.
Remiantis naujausia informacija, „TikTok“ pagal vidutinį vartotojų žiūrimumo laiką jau lenkia „YouTube“ JAV teritorijoje, o dar įspūdingesni rezultatai fiksuojami ir Jungtinėje Karalystėje. „App Annie“ pateikiami duomenys rodo, kad „TikTok“ vartotojai per mėnesį vidutiniškai peržiūri 24 valandas įvairaus turinio, kuomet „YouTube“ rezultatai siekia maždaug 22,4 valandos. Jungtinėje Karalystėje skirtumas dar įspūdingesnis – 26 valandos prieš mažiau nei 16 valandų „YouTube“ erdvėje.
Tokia statistika sudaryti atsižvelgiant į vartotojų, kurie naudojasi „Android“ išmaniaisiais telefonais, duomenis. Ir nors tai nėra visiškai tiksli informacija, tačiau tokių platformų populiarumas labiausiai ir priklauso nuo mobiliųjų įrenginių, todėl kiti kanalai neturėtų daryti didžiulės įtakos. Vertėtų nepamiršti ir to, jog „TikTok“ vaizdo įrašai yra nepalyginamai trumpesni, kuomet „YouTube“ platformoje vartotojai dažniausiai žiūri turinį, kurio trukmė yra apie 10 minučių.
Dar viena įdomi detalė – „TikTok“ augimas fiksuojamas nepaisant visų sunkumų, kurios „ByteDance“ turėjo dėl JAV pritaikytų sankcijų. Priminsime, kad praėjusiais metais šis socialinis tinklas, buvusio JAV prezidento Donaldo Trumpo įsakymu, buvo laikinai uždraustas JAV teritorijoje. Ir nors „TikTok“ sparčiai auga bei verčia sunerimti „YouTube“ vadovus, tačiau iki pergalės prieš „Google“ valdomą platformą dar laukia ilgas kelias.
„YouTube“ turi daugiau nei 2 mlrd. vartotojų ir bendras jų praleistas laikas, peržiūrint vaizdo įrašus, yra nepalyginamai didesnis nei „TikTok“. Pastaroji platforma turi ir gerokai mažesnę gerbėjų bazę, kurią sudaro maždaug 700 mln. žmonių. Verta paminėti, kad „YouTube“ ir toliau išlieka populiariausia „Android“ programėle, susijusi su socialiniais tinklais ir pramogomis. „TikTok“ analogiškame reitinge rikiuojasi penktoje pozicijoje, užleisdama į priekį „Facebook“, „WhatsApp“ ir „Instagram“.